9 Kasım 2010 Salı

renkli emo nickleri

WeLcome To Darkness Life!

ÖzentiLere iNat Ya$asın Hayat..!!

aL atın iYisini YiyeCeği Bir Yem, aL Karının İyisini Giyeceği Bir Don .. x))

BeNNnNN BideneiMmm Haberinis YoOkKk xD

qeLiceqseN yaNıma yüReğiNide aL qeL xD

ßizDeqi viTes 8 iLeRi qeRi yOq aRkamıza baqmayız cüNqü qeRide kaLanLaRı hatıRLamayızZz...

iCimDe yasaTTıqım cOcuquN dizLeRini kaNattı haYat...

renkli emo nickleri
qeLene qiDene eyvaLLahım qeLmishiNe qecmiSine siqDiR ceKesim vaR..

    msn nickleri
Ne Yar oLur Sana Benden Ne Sen Benim oLursun Bni BuLmak isTersen Bo$Lukta KayboLursun..!!

ßeLki Kurduğumuz HayaLLer ßiter Diye, DüşLerde ßir Sen ßiriktirdim Yüreğime!

DuRmaz İnsaN haYvan oLunca ,)
kanatSz SheyTan xD

(; inSan umurSaMAdıQLarına Karsı hép eii dawRanır/.

Geçmişimi Çöpe Attım.. ÖzentiLer Karı$tırıN..xD
renkli nickler 
Bana çok qörDüğün a$Kı eLLere Ver..

Sevme Beni SevdaLardan VurqunLar Yedimm..

**** ѕαηα qιт ∂ιуємєм αмα кαℓ ∂ємєктє qєℓмιуσя ιçιм∂єη..! ****

DiKenLer saRdı içiMi,kaRanTinaya aLıoRum hayaLLeriMi…


вυ sєняιη 3 уєяιη∂є 3 αуяı gözуαsıм ναя;вιяι ѕєηι ιℓк gя∂üqüм уєя∂є,вιяι вєηι ιℓк öρтüqüη уєя∂є,вιяι∂є вαηα cєк qιт ∂є∂ιqιη уєя∂є...


iLk deFa bu kadar Sevdim özLemeyi Ve iLk defa bu kadar Nefret ettim özLemekTen..


ßeNi anLayan anLar bi YeRde anLamaya Kapaq oLur iLerDe..!!

< Sana cûmlelerim yetmez demistim, simdi seni onlara hâvale ettim! >GéncLiqiné Güwénip Erkén Dérkén ßéLki Dé ELwéda ßiLé Diémézsin Gidérkén..!


' TopLa Önümé Attıqın ßozuk SözLéri ßén ßunLardan Annamam..!

' ßén Tükürdüqümü YaLasaydım $u Anda Yanımda Cok Köpék OLurdu..!

Bu ara İhtiyacım Var Sana eLLerimi Sakın BıraKma, Bana Huzur Veren Tek Yer Senin Yanın UnutMa..!!

' I$ıkLarı Kapatıp GözLérini 4 Acınca MutLu Mu OLdun SaLak.!?


' KaLßimi YanakLarımın CoqraFyasına Gömüorum...


öKüz GiBi BaKmaKLa Tren Durmas Ki.....!!! 

Hiç yorum yok: