27 Aralık 2016 Salı

Komik Twitter Yazıları

Bir kızın kusurlarını öğrenmek istiyorsanız, onu bir kız arkadaşına övün. Göreceksiniz.
Toplum olarak tanımadan evleniyormuşuz, tanıyınca da boşanıyormuşuz.
Eğer mutlu olmak istiyorsanız çişinizi uzun süre tutun ve sonra yapın.
Yaşlı kadının ter kokusu, ruh durumunu iyileştirici etki yapıyormuş! Duydunuz kızlar ölünüz bile para yapıyor.
Kadınların para harcamasına beyin dalgaları neden oluyormuş! Alışveriş için “beyin dalgaları” yetmez, “bey” in parası lazım.
Bekâr kadınlar daha zengin oluyorlarmış. ( bekârlıkları nerden geliyor sanıyorsunuz )
Uzaydan bakınca Türkiyenin hali harapmış! Allah tan yakından bakınca şaheser.
Okusaydım adam olacaktım, simdi milyarderim! ( Ali Ağaoğlu )
Ona kalbimi verdim saklasın diye, buzdolabına koymuş bozulmasın diye.
Ot yemek zayıflatsaydı inekler manken olurdu.
Ya olduğun gibi görün. Ya da gözüme görünme.
Tam böyle tamamen yabancı bir yerde olmanın heyecanı içimi kaplamak üzereyken köşeyi bir dönüyorum, karşımda Bim.

Sabah uykumu alamayınca, yatağımın başında tarlası yanmış köylü gibi oturuyorum
Türkçe‘nin zenginliği: Ne la bu? Bu ne la? Ne bu la? La ne bu? La bu ne?
Tuvalette örümcek görmek sorun değil de, asıl sorun aynı yerde göremeyince başlıyor
Taksiye bindiğimden beri taksimetreyle kesişiyoruz sanırım taksimetre bana yazıyor
Dünyadaki en güzel et, erkeğin başındaki ettir bence. Yani bu kadar kadın yanılıyor olamaz
Adamın boyu 1.50 karşıdan gelen 1.85′lik kızı kesiyor. Hadi Allah korkun yok, yükseklik korkun da mı yok?
Sevgilisinden ayrılan bir Japon ne şanssızdır lan, unutabilmesine imkan yok nereye baksa aynı yüz, kime baksa aynı gözler.Kız Rihanna olacağım diye kafasının yanını kazıtmış ama Balotelli olmuş
Tamam dini ritüel eyvallah da “danaya girmek” nedir be kardeşim, hiç ruhani bir terim değil.
Elektrik kesikken lambanın düğmesiyle oynadıktan sonra “Lan şimdi düğme açık mı kaldı kapalı mı” diye düşünmekten beynim alev topuna döndü
Ben de dedem gibi çok zengin olmak istiyorum, dedem de çok zengin olmak isterdi
Kusura bakmayın da çirkinin tabii içi güzel olacak, başka şansı mı var?
Küçük mutlu çalılıkların arasına Suavi’yi gizlesem hiçbiriniz fark etmezsiniz bence.
Otobüsün içi hareket halinde 30 derece, durakta kapılar açılınca -10 derece. Yanımda oturan amca çatladı, koli bandıyla tutturduk.
Bazen lan diyorum kendime. Sonra lanlı lunlu konuşma diyorum, önce o eli bir indir, akıllı ol falan derken zor ayırıyorlar.
Otobüs tıklım tıklım şoför bile ayakta gidiyor, teyze de pis pis bana bakıyor. Lan ayaktayım zaten, ne yapayım öleyim mi teyze ya.
İstediğin kadar şehirli ol, bütün bağlarını kopar, geçmişe sünger çek. Köyden o peynir gelecek.

Hiç yorum yok: