2 Ocak 2017 Pazartesi

Aşk Sözleri Kısa Etkileyici

giDe geLe aRıOrM aMa Aşk Bil€ yoK oNa buNa soruYoRum saĞa soLa atıYoRum aMa zar biLee yoK bo$A oyNuoRum

:.:.:.:Hêr yêr RênkLî øLSâdâ “KARANLIK” tâ nê qørêßîLîrSîn’ky?.:.:.:

hayaLLeRimi bıRak..umutLaR senin oLsun…döneceksin sanaRak..ya$anmaz biLiyoRsun..!

…öyLe böyLe deRken…dokunmu$um eLLerine hissetmeden…bakmı$şım gözlerine görmeden…ağlamı$ım gözya$ı dökmeden…

siLeMiyoRsan kaRaLayacaksın..! kağıda yazMaYa sonDan başLayamıyoRSan başTan yazacaKsıN..!

Aşk Sözleri Kısa Etkileyici

ѕση ѕυçυм мυ؟ ѕση кαяαяıм ”-gιтѕιη!..” σℓ∂υ.нσşçαкαℓ ∂üηüм ,кαğıт уαℓαηℓα ∂σℓ∂υ,öηüмє кση∂υ…

ѕσямα вιякєz σℓѕυη ѕєη αηℓα! мє¢αℓιм уσк αηℓαтмαуα ∂αуαηαмıσяυм вαşкαℓαяıηα! ραуℓαşαмıуσяυм,ѕєνισяυм αηℓα…αηℓα!!!

2017 Aşk Sözleri

GörémézLér… İzin vérmézsém üzémézLér… ÇözémézLér… Bénim bir düşüm vâr ki âsLâ biLémézLér!

Sesini deiL sözünü yükseLt..!

qiDéné yoL véRéceqsin qi .. qéLen ayaqTa qaLmasın ..

*ruhunun boğuk girdaplarında durmadan gidip-gelen..yorulmadan gidip-gelen iyi kalpli bir kötüydün sen.

♥ßΆм£z••••d£dÎğÎм••••h£я••••گے£¥••••bΆ†Î••• •gÎ†м £z••••d£dÎğÎм••••h£яk£گÎÑ••••gΆ†ÎğΕ•••gÎbÎ

KaFaMa TahKMaM…SoNuNa ßahKMaM….ßéN aDaM oLmaM

FaKiR aLDaTSıN aDıNa SaPıK KoY ZeNGiN YaPSıN oDa PLaYBoY!

heyy bunu okuann eVet sen bi sLm versen öLürmüsn hıyarr..!

oysa yitirdikLermz- bLqide qrmeyi bLmediqimz.. we buLdqLarımz-> zten unutmaya çaLştıqımz

~ödünç meLeq KanadLarımLa uçarqen ben..eLimi tut.Korqarm dusmekten… ~

ne kaldı baq ellermde, biliorum qülüorsun..!! her adımım dha derine..! öLüorum

daLma.. dshüNme.. aqLama.. haaD bu.. MahvedeR insanı mesuDqen.. Baq bhen aqLıyor myum ?…Herşeimi qaybedmishqen..

BaNa qüLmeYi armaqaN eTTin aMa neReYe koYdumm…BuLamıoRmm =(

Sεviчσяorsαŋ чαŋιмdα кαl sεvмiчσяsαŋ υfαк†αи υfαк†αŋ чσl αl…

Kısa Etkileyici sözler

Ayrılık Sözleri

oLum abartı senin neyine,beynin sahip senin abartı genine,beni çöpe atmak senin ne haddine!! sen zaten çöptesin bari beni çeqmee…

gİdİoRm dEmEdEn gDiŞiM vRyA sÜpErDi o SuRaT iFaDeN GöRüLmEyE dEğErDi nAsIl Da VuRdUm SaNa TeKmEyİ mOr Da GüSeL YaKışTı UnUtTuM SeNyY

hAdİ yAwRuM GüLe GüLe KaYgI sAnA kAlIr SaYgI dA bNa BeN sÖz YaZaRm SeN lOgO oYnA zEkA yAşIn Bu KusUrA bAqmA [Big Grin]

DeğeR veRmek saDece ma†ema†ikte i$e yaRaR..!

aşk sözleri

Kim SöyLemi$ CadI OLdugumu ? Sén €LmanI Yé $ékéRim ..

| | éSKidn vazqeÇemediKLerimi Şimdi TeK tEk Si*Tir ediOrm | | ***

$évi0$aa MutLuu ééDD..$éévmıy0$aa $*qTiR ééD..

MuDLu éDMicéq$én . . Mé$qHuL Déé ééDMiCééq$iiNn..

$éFéNn $éFéR $éFmeYeeN $*qTiR oLuPp qiDéR..

Hiç yorum yok: