24 Eylül 2007 Pazartesi

Ask ve Sevgi Msn Nickleri

*Seni benden fazla seven bulursan;ben seni unutmaya razıyım

*Seven Unutmaz Unutmuşsa Sevmemiştir.Sevipte Unutmuşsa, Sevmesini Bilmemiştir.

*Seni dünyada seven on kişi varsa bunlardan biri benim seni dünyada seven beş kişi varsa bunlardan biri gene benim seni dünyada seven bir kişi varsa o mutlaka benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bilki ben ölmüşüm.

*Aşk günah olmayacak kadar masum, köle olmayacak kadar özgür, unutulamayacak kadar derin, umulmayacak kadar yakın ve tek başına yaşanamayacak kadar özeldir

*Sen kalbime giren bir sevda kurşunusun. Ya seni orda bırakacaklar ya çıkarırken canımıda alacaklar.

*İlk görüşte aşka inanır mısın yoksa kapıda çıkıp tekrar mı gireyim.

*Bir nasihat : kendine dikkat et
Bir rica : sakın değişme
Bir dilek : beni unutma
Bir gerçek : seni çok özledim
Bir yalan : Seni sevmiyorum

*Sana nasıl hitap etmeliyim bilmioyurm? Çiçeğim desem soluyor. Hayatım desem hayat çok kısa. Sana en iyisi canım demeliyim çünkü bu can sen oldukça yaşayacak.

*Seni severim, seni sevenide severim. Ama seni benden daha çok seveni kurşuna dizerim.

*Bizi ancak ölüm ayırır diyordun sewgilim. Söyle hangimiz öldük?

*Sen beni sevmeyim, başkasını sevsende umarım oda...sever...BAŞKASINI !

*Hayat bir tiyatro dediler herkese bir rol verdiler en zoru bana geldi önce sev sonra unut dediler..

*Sensizliğe Bilsen Nasıl Dayandım Verdiğin O Sözü hiç Tutamadın Bir seni Düşündüm Bir Sana Yandım Unutmadım Seni Unutamadım.

*Bugün bir çiçekcinin önünden geçerken bir çiçek ben çok güzelim beni al diyordu. Onu aldım ama güzel olduğu için değil seni gördüğünde utansın diye..

*Bakışlar vardır insani ömür boyu ağlatan. Yollar vardır aşılması güç olan. Kalpler vardır acılarla parçalanan. Ve insanlar vardır hiç unutulmayan. Sanma beni sevipte bırakanlardan. Benim sevgim mezara kadar olandan!.

GeCeYe İnAt GüN AğArMaKtA,AğAcA İnAt DaL ÇoĞaLmAkTa,ÖlÜmE İnAt İnSaNlAr ArTmAkTa,BeNsE SaNa İnAt SeNi SeVmEkTeYiM,İnAt Bu Ya HePtE SeVeCeĞiM...

Hiç yorum yok: