25 Eylül 2007 Salı

Msn Nickleri

*Martının denizi sevdiği kadar sevebilir
misin ? Toprağın suyu sevdiği kadar
sevebilir misin ? Leyla`nın Mecnun`u sevdiği
kadar sevebilir misin? Hadi bırak butun
bunlarıda, Benim seni sevdiğim kadar sen de
beni sevebilir misin ?

*Hayati gözyaslarinla ödüllendirecegine
gülücüklerinle cezalandir....

*Dumanımda oyoktu sigarayı bıraktım
kadehimde oyoktu içkiyi bıraktım rüyalarımda
oyoktu uyumayı bıraktım baktımki onsuz
olmuyor yaşamayıbıraktım

*Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen
vur kır kalbimi kalbimden akan kan
yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan
sevgimi.

*Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen
Hayat Boyu , Hepsi ÇocukçA Sen GerçEkçE ,
Hepsi Öylesine Sen Ölesiye...

*Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum,
sevmedi dediler, sevdim, uğruna ölmedi
dediler, Öldüm, iş işten geçti, dediler...

*Yalnızım, yalnızlığım beni dinlemekte,
yalanda olsa ne varki bu şarkıyı söylemekte,
yalanda olsa içimden bir bulut akıp geçiyor,
yalanda olsa MUTLUYUM bu bana YeTeR

* İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi
parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni,
güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan
vazgeçtim.

*Sana Ne Demeliyim Bilmiyorum GüneşIm Desem
Güneş Batıyor, Hayatım Desem Hayat Kısa,
Gülüm Desem Oda Soluyor, Sana Canım.
Demeliyim Çünkü Bu Can Seninle Yaşıyor.

*Aşkına döksem gözyaşlarımı, elinle bir defa
silecek misin? Şu kalbimi sana versem, bir
gün gelecek sevecek misin?.

*Sonbahara İNat AğAç Hala YeşErmekte, Geceye
İNat Gün Hala AğArmakta, Ben İSe Kadere İNat
Hala Senİ SevmekteyİM. İNat Bu Ya MahşEre
Kadar Senİ SeveceğİM!.

*Bir çerçeve astım odama içi boş önemi yok,
neden diye sorma neye baksam seni görüyorum
nasıl olsa.

*Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli
senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken,
düşünüyor olmanı düşünmek galiba.

Dünyada bir çok insan var.Kimi mutlu kimi
mutsuz, Kimi ağlayıp kimi gülüyor ama
güzelliklere ve mutluluğa layık bir insan
var o da su an mesajımı okuyor.

Hiç yorum yok: