24 Eylül 2007 Pazartesi

Msn Icin Ayrilik Nickleri

VuR HaNçErİ KaLbİmE KaLbİm KaNa BuLaNsIn,AmA fAzLa DeRiNe İnMe ÇüNkÜ OrDa SeN VaRsIn!!!

.................................................. .................................................. ........
SeNi Ne ZaMaN UnUtAcAğImI SoRmA ÇüNkÜ Ne ZaMaN ÖlEcEğİmİ BiLmİyorUm!!!

.................................................. .................................................. .........
YoKlUğUnDa VaRlIğInI ÖzLeMeM gErEKiRkEn,VaRLıĞıNdA YoKlUğUnA HaSrEt BıRaKtIn...

.................................................. .................................................. ..........
BaNa "SeNi SewİyOrUm" DiYe YaLaNdA SöYlEsEn Bu YaLaNı DüNyAnIn BüTüN GeRçEkLeRiNe DeĞiŞmEyE RaZıYıM!!!

*Gördüğüm en güzel rüya senin olduğun, Duyduğum en derin sevgi senin eserin, Gördüğüm en güzel dünya senin gözlerin, Ve kurduğum en güzel hayal sensin.

*Hayallere dalıp gitmem ben, Çünkü tek hayalim sensin benim! Hiçbirşey isteyemem ben
Çünkü birtek istediğim sensin benim.

*Dünya unutursa dönmeyi, Rüzgar unutursa esmeyi, Aşıklar unutursa sevmeyi, Belki o zaman unuturum seni.

*Aşkınla sararıp solacak kadar, Sevginle bahtiyar olacak kadar, Uğruna canımı verecek kadar
seviyorum desem inanırmısın ?

*Belki hatıralar unutulup gidecek, Belki bu sevgier yok olup eriyecek, Ama şunu unutma,
Bu kalp sonsuza dek seni sevecek...

*Gecenin karanlığında, güneşin ışığında, Suyun damlasında, selin coşkusunda, Kimi yanımdasın kimi rüyamda. Ama hep aklımdasın sakın unutma...

*Bırakma beni sevdiğim gidişine dayanamam, Hasret gözyaşlarımla kendimi avutamam, Dönerim dersin ama kadere inanamam, Bıraktığın anılarla sensiz yaşayamam...

*Seni seviyorum kelimesini sana benden başka kimse söylemesin,
Yalnız bana sakla dudaklarını seni benden başka kimse öpmesin,
Ne olurdu her seven sevilse sanki, bu dünyada aşktan güzel ne var ki,
Gel kollarıma öyle sarıl ki kimsenin çözmeye gücü yetmesin.

*Seni yüreğimden atabilsem atamıyorum, Seni gözlerimden silebilsem silemiyorum,
Sensizlik acısını çekemiyorum, Dönersen diye koştum camlara...Ama yoksun yine yok!

*ÖmRüM SeNi BeKLeMeKLe GeÇeCeKse ve öLüM SeNi BeKLerKeN GeLCeKSe BiLKi seNİ ORDADA BEKLEYECEĞİM..

*Küçükken çikolata için ağlıyordum şimdi ise senin için.

*Offf! Çok sıkıldım bu hayatın başka kanalı yok mu.?

+°+ DünYaDa Hiç KimSeYe GüVenMe CünKi BeYaZ GüLüN BiLe GöLGeSi SiYahTir. °+°

(h) BeLaLiYim BeLaLi Bu GöNüL SaNa SeVDaLi EgeR SaNa BirSeY oLuRSa YaKaRim Bu DünYaYi (h)

(%) SeNi SeVeRim, SeNi SeVeNide SeVeRim, SeNi BeNiM KaDaR SeVeNiDe KuRsUnA DiZeRim (%)

(l) SaNa GüLüM DeSeM SoLaR GiDerSin, SaNa MeLeGim DeSeM UçAr GiDeRsiN, aCaBa SeNi SeViYoRuM DeSeM Ne DerSin? (l)

Bir deniz düsün susuz, bir insan düsün mutsuz, bir gece düsün uykusuz, bir bahar düsün ciceksiz,birde beni düsün sensiz.

Hiç yorum yok: