16 Haziran 2010 Çarşamba

zalim nickler

senin gibi biri icin kendimi uzecegime, senin gibi 10 tane bulur seni uzerim!!;

ask benim damarlarimda dolasan etki... ben asik olmam benimki sadece etkiye tapki!!;

rabbim sen beni dostlarımdan koru ben düşmanlarımın icabına bakarım.!!!

Fark imi Fark éTTin Ya.. ArTik FarkéTMéSéNDé Fark éTMéZ

вαşкαℓαяıηı Ⴣєт αмα кєη∂ιηι αѕℓα ѕözℓєя∂є уαℓαη çσктυя αмα gözℓєя∂є αѕℓα υηυтυℓмα∂ıgıη zαмαη υηυтυℓ∂υм ѕαηмα ιηѕαη нєяşєу∂єη вıкαя αмα ѕєν∂ιgιη∂єη αѕℓα

üç кυяυşℓυк ιηѕαηα вєş кυяυşℓυк ∂єğєя νєяιяѕєη αяα∂αкι ιкι кυяυşα ѕєηι ѕαтαя...


Suskunluğum Asaletimdr...her lafa verilcek bir cevabm var ama ; komik lafa bakarm laf mı diye ; bir de söyleyne bakarm adam mı diye...

Gülü gülene,sevgiyi bilene, nefreti hakedene,kalbi taşıyabilene vermeli...

insanı iki şey öldürürmüş; birincisi sevmediği insanın silahından gelen mermi, İkincisi sevdiği insandan gelmeyen ilgi.
  kötü msn sözleri

BENI SEVMIYORSUN DIYE SANMAKI KALBIM YETIMDIR OLURUMDE YALVARMAM ASKIM ASALETIMDIR!


"..KıZ DediğiN iStanbuL GiBi oLmaLı; FetiH'i ZoR, FatiH'i TeK oLmaLı.."


_!!Duydumki "beni unutsun" demissin..acaba hic düsündünmü,hatirlanmaya DEGERMISIN?!


I love your eyes çünkü onlar very nice, 1 kerecik look at me ondan sonra don't forget me, kalbim tik tak for you because I LOVE YOU =):


GiDene KaL déMek ZawaLLılaRa kaLana qit deMék TerßiyésizLeRe DönMeyene DöN demeK AciZLeRe HakedéNe YoL VeRMek Bize YaKı$ıR
zalim nickler

Beni BiR " ALLAH'IM BiR'de DOST'Larım nefret BiLSin , GeriSi İLerLeSin!!


sen dardaysan ben zordayim,sen atesdeysen ben kordayim,bir gun bu dunyadan goc edersen;bilki ben senden once ordayim!!!

Hiç yorum yok: