26 Haziran 2010 Cumartesi

hayat nickleri

καяαямỉѕ ỉѕỉğỉм,ѕσκαğỉм ỉѕѕỉζ,вєи κöѕє вαѕỉи∂α καℓмỉѕỉм уαℓиỉζ,вỉя αи∂α нєяѕєуỉ вỉтỉяỉуσяѕυи,ѕєиѕỉζ уαѕαиỉя мỉ ѕöуℓє vє₣αѕỉζ..!

őŁűm µγкµ gίßί тªτŁı ๏łsă mзzăг τªşıИıИ űzзгίπз тªτŁı ЯΰЧªŁªг Чªżıℓıг...

вιz нєя ηє кα∂αя ѕσѕуєтєηιη ¢ιℓαℓı тαşℓαяıη∂α ∂αηѕ єтмєѕιηι вιℓмєѕєктє, ѕσğυк ∂σℓυηαу∂α şєутαηℓα αzяαιℓℓє ∂αηѕ єтмєѕιηι вιℓιяιz...

∂υ∂αğıη∂α ѕıя кαℓαмαм...уüяєğιη∂є уєя вυℓαмαм...gι∂ιуσяυм αятıк кαℓαмαм..

Nereden bileceksin silaHıMıN şarJöRüne mermi DiYe SeNi KoYup DeFalArCa KaLbiMe SıKtıĞıMı???:

Bu gün ben sensiz isem inanki yarın sende bensiz kalacaksın

senin içinde ßen ßitmiş oLsaydım ßenim içimde sen ya$ıyor oLmazdın...!!:

sevgiyi yalan edenlere sahte sevgilere PAYDOS!''Bir yazar demiş ya''sen git aşk bana kalsın..
bende diorumki"BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN..!
 msn sözleri
Vicdanla ßirlikte Şerefte Ararım Sevdiklerimde Herzaman Doğru Değildir
Elbet Seçimlerim Zaman Gelir Şerefsizleride Severim!!!

pa$a gönLüm isterse severim zorLama istersem sevdiririm sevgili uğra$ma.diceksinki nereye kadar ßu havaLar kim takarrr devran dönene kadar

HeR sEçiM Bi kAyBedişTiR...bENi kAybEtmEyi sEçeNi bEn kAzANmAk içiN uğRAşmAm aRtıK...
bEN hEp oLduĞum yERdeYim vE oLduĞuM giBiyiM...!!! _YANLIŞ YAPANI ASLA AFFETMEM, FAZLASINI YAŞATIRIM_->

SênînLê întîhâRîn e$îqîndê jîLêtLê dâmâr mêSâfêSindêyiz..
hayat nickleri
HaYaT YoLLaRDaN ÇiZiLMiŞ oLSa BiLe Bu YoLLaRDaN BiRiNi SeÇeCeKSiN! SeÇDiĞiN YoLDa öLüM oLSa BiLe SeLaM VeRiP GeÇeCeKSiN!!!

aLayına qider demedik mi_???cefaLarı çekmedik mi_???ah be kankaa bizde sewmedik miiiiiiiiiiiiiiiiiii?????:

Yok artık kaLßÎmdé né aşk né $évgÎ Î$témém artık gÎt Î$témém $énÎ na$ıL oL$a hérşéy yaLan.(ßéndé yaLandım)

ßazn uzn cümlelern noktasdr a$k seßepsz akan yaşlarn şahidi kimi zamn zarafetidr güzelliğn kimi zamnda kalbn akla ihaneti!!!

ßeni çeken çeker çekmeyen çeker gider...kopacaksa kopsun ßitecekse ßitsin ßeni sevmeyen warsa ...tir(YASAK KELİME) oLup gitsin

seninle tanışalı zaten birtek seni bulabiliyorum koydugum yerdeBeni zalim Beyninden Silmiş Olabilirsin Ama Kalbinde Hala Ben Hüküm SÜRÜYORUM
__________________
Hadi ße.!! a$kmı$,, me$kmi$,, SewiyoRmu$,, yhK qeLmezSem yoLumda öLüyoRmu$..Ya Sen ÇocukLuqunda Çok MasaL dinLedin,, Ya da ßen Soqumu$um inSanLardan..Ya Sen Çok SewiyoRSun ya$amayı,, Ya da ßen Soqumu$um ya$amaktan.!!!

Hiç yorum yok: