9 Kasım 2007 Cuma

Sevgili Nickleri

yaralarımı sarmak isterken karşıma cıktın kapanmaya başlandığını hissetdiğim anda daha beter yaraladın beni şimdi git bişey söleme anlamsız kelimeleri kulanmaya kalkma o kadar küçülme gözümde bari ŞİMDİ SADECE GİT ama benden aldıklarını geri vererek
------
sana bir teşekkür borçluyum.çünkü sen bana aşkı,aşkın yanında da nefreti öğrettin.keşke öğretmeseydin,keşke seni öldü bilseydimde senden nefret etmeseydim.elveda eski aşkım yeni nefretim...
------
Sevdim seni sanma kalbim yetimdir...Ölsemde yalvarmam aşkım asaletimdir.......
------
meçhul olmuş lakabım gittiğinden beri.kaybettim kendimi gel güzel gözlüm.bulayım yine benliğimi...
------
Sevgilim değil ama sevdiğimdin.artık nefret ettiğim bile değilsin.
------
SENİ SEVDİĞİM GÜNE LANET OLSUN... SANA VERDİĞİM DEĞERE YAZIKLAR OLSUN... SENİ TUTAN ELLERİM KIRILSIN... SENİ SEVEN KALBİM DURSUN... SENİ GÖREN GÖZLERİM KÖR OLSUN... EN ÖNEMLİSİ BU HAYATTA SENİ TANIDIM YA BU HAYATA LANET OLSUN... SENDEN NEFREEEET EDİYORUM.........
-------
İÇİMDEKİ NEFRETİ KİMSE ALAMAZ İSTERSE ÖLÜM GELSİN HALA SENİ SEVİYORUM ALLAH BELANI VERİN
-------
ne sen engin bir deniz nede ben kırık bir tekne yapayanlız dünyanda başka birini bekle ne sana acırım ne kendime sadece birtek kişiye acırım o da yerime geçecek insana
-------
Gelme bana canın sağolsun, dönme bana yolun açık olsun, ben şimdi başka kalplerdeyim. bUdA SaNa KaPaK oLsUn..

Hiç yorum yok: