5 Kasım 2007 Pazartesi

Vazgecilmez nickler

Dünyadaki en güzel şeyi sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...


Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, o da sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur...


Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak, ölsem de ruhum seninle kalacak, kapanırsa gözlerim senden önce bu hayata, inan ki son sözüm seni seviyorum olacak...
Tek başıma değilim, ben ve ümitsiz aşkım var...


Ayrılık küçük sevgileri öldürür, ama büyük sevgileri güçlendirir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp, yangını körüklediği gibi...


Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle... Bir tutam sevinç, bir tutam umut ve bir tutam mutluluk gönderiyorum sana...


Başkasına kendinden fazla değer verme, ya onu kaybedersin ya da kendini mahvedersin...


DÜN CICEKCININ ÖNÜNDE BIR GÜL GÖRDÜM, DÜNYANIN EN GÜZEL GÜLÜ BENIM DIYE HAYKIRIYORDU... O GÜLÜ ALDIM, AMA EN GÜZEL GÜL OLDUGU ICIN DEGIL...SENI GÖRÜP UTANSIN DIYE!


ARAMIZDA ALEVDEN BIR DENIZ OLSA BANADA MUMDAN BIR KAYIK VERSELER HIC DUSUNMEDEN OLUMU O MUMDAN KAYIGA BINER GELIRIM SANA.


seni yyldyzlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici,çekici ve güzelsin ama aranyzda tek fark var onlar milyonlarca sen birtanesin


ÖNCE DÜSTÜGÜMDE KALKMAYİ ÖGRENDİM SONRA ALEVE DOKUNDUGUMDA ACİYİ SEVMEYİ ÖGRENDİM SEVİLMEYİ SONRA TERKEDİLİP BEKLEMEYİ SAYENDE UNUTULMAYİDA ÖGRENDİM HERSEYİ ÖGRENDİMDE YALNİZ UNUTMAYİ ÖGRENEMEDİM


insanlar kirmizi güllerin pesinde kosarken ayaklari altinda ezilen papatyalarin farkina bile varmazlar


SENI SEVIYORUM! DIYEN DILLERE DEGIL...SENIN ICIN AGLAYAN GOZLERE INAN...


Öyle mutlu ol ki; güzellikler bile seni kyskansyn. Gözya?laryn yana?ynda nem de?il dadaklarynda kahkaha olsun. Mutluluklar hep senin olsun.


Sen en mükkemmel sevgiyi hak edicek kadar güzel fakat herkezin seni sevmeyi hak etmiyeceği kadar özelsin... ..


Rüzgarin kemanini çaldigi ve damlalarin pencerene vurdugu bir gecede yatagina uzanip hayalini kurdugun ve keske dedigin tüm güzellikler senin olsun...


Seni Seviyorum" derken asla yalan söylemedim. Yalan söylerken de asla "Seni Seviyorum " demedim


Bir gül olmak isterdim! Neden mi? Beni koparıp kokladığında vücudunun derinliklerine girip bir daha oradan çıkmamak için?


OYLE BIR TUTKI ELIMI KIMSE BIZI AYIRMASIN OYLE DELICESINE SEVKI BENIM GIBI TUM YUREGINLE HERKES ASKIMISI KISKANSIN VE OYLE BAKKI TUM SEVGINLE SENSIZ YASAMAK BANA HARAM OLSUN GOZLERIN KALBIME ASKI KAZISIN.

Hiç yorum yok: