2 Kasım 2007 Cuma

Duygusal Nickler

*Sevgini göstereceksin söylemek yetmez. Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez. Seveceksin benim gibii ama kalbin yetmez!

*Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!

*Balığın suya, çiçeğin güneşe, insanın sevgiye ne kadar ihtiyacı varsa o kadar muhtacım sna.

*Sen her gece yatağımda düşündüğüm, şiirlere konu die seçtiğim gönlümn tek yari. Haydi bekletme beni. Biraz olsn düşün senin için çarpan kalbimi.

*Sana bir gül sundum kokla ama soldurma. Sana ömrümü sundum yşa ama harcama. Sana kalbimi sundum sev ama parçalama.

*Yalan bakışların sahte gülüşlerin arasında buldum seni. Herşeyi kaybetmeye değecek kdr sevdim seni çünkü sen sahte deilsin!

*Unutmaki fırtınalar martıların denizleri sevmesini engellemez. Tıpkı engellerin seni sevmeme engel olmadığı gibi.

*I love your eyes çünkü onlar very nice, 1 kerecik look at me ondan sonra don't forget me, kalbim tik tak for you because I LOVE YOU =)

*uzun lafın kısası : UL

*Bebeğinizin altına yapmasını istemiorsanız çevirin üstüne yapsın.

*Yarasa çok faydalı bir hayvandır. Öyle olmasa yaramasa derlerdi.

*Bu erikson, başka erik yok.

*Kadın hakkı yoktur çünkü hakkı erkek ismidir.

*En son gülen sen olacaksın. . .çünkü geç anlıyorsun.

*Allah'ım kendim için birşey istemiorum. Sadece anneme elma yanaklı sütun bacaklı bal dudaklı bir gelin eyle.

*Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır. O zaman baklava gerçek değildir.

*Yerin kulağı vardır, benimde kulağım var. Ben yer miyim ? Yemem!

*Bilmemek ayıp deil yeterki çaktırma.

Hiç yorum yok: