5 Kasım 2007 Pazartesi

Ask Nickleri

Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil her an hiçbir şey seni sevmek gibi değil...


BEN SENI SEÇTIM SEN BENIM IÇIN YALAN DÜNYADAKI TEK GERÇEKSIN


DUSUNUYORUMDA, DUSUNCELERIN EN GUZELI, SENIN BENI DUSUNUP DUSUNMEDIGINI DUSUNURKEN, DUSUNDUGUNU DUSUNMEK OLSA GEREK DIYE DUSUNUYORUM...


alip kirsalar kalemimi kanimla yazarim seni sevdigimi


Seni ben degil gozlerim secti, onlar sevdi onlar begendi. Sen benim degil onlarınsın gittiysen bana ne onlar aglasın...


Aşk:bir eskiyanin hayata itirazidir susarsa catisma,konusursa savas, yazarsa destan, severse devrim olur..!!tutki ben bir eskiyayim ve seni seviyorum...!!!
ASKIMIZ KARA BULUTLARLA KAPLIYSA EGER..YAGMURUN YAGMASINI BEKLE CUNKU HER YAGMURDAN SONRA GOKKUSAGI CIKAR

Hiç yorum yok: