5 Kasım 2007 Pazartesi

Komik ileti Nickleri

suursuz manda
poset çay
shitlembik
çöp kovasi
kavanozdaki adam
Asiri_Yakis.kli
Kedimi 7 m
Bal10cuk
Endoplazmikredikulum
yesil ninca (nami diger= uçan depik)
Manyetik Karpuz
Digital Portakal
Kanatli Orkid Takmis Örgüçsüz Deve
Kumsalda_Koshan_Beyaz_Benekli_Kopek
küresellestirebildiklerimizdenmisiniz yoksa küresellestiremediklerimizden mi?
bögüren_kertenkele
AmasYaLEE
Sonunda_Tezkereyi_Aldim
ZiçiRTmA
KerTeMEyeN_KeLe
KörtiK
Baymakli Dondurma
debelenen haman böceği
devlet bize yardim etsin
üzüm yerken boguluyordum
ortaya yanarli dönerli bisheyler
erkek adam nick mick anlamaz
anne yemekte ne var
istedigimiz sorudan baslayabilirmiyiz
sersem kertenkele
karamurat benim hayir benim
essek gozlu sevgilim
pilipis marka_ elevizyon
incitmiycem
BokatasatmasicraR
kedi yiyen satanist_fare
arabenibensibel
HeY____KeL
koprudenoncekisoncikis
bisurusoruunlemi
evlenbenimle
OsurugaGulenino KadarAkliYoktur
Sev Beni Seveyim Seni
Herbokolog
Nick mick yok
Nickimi Kaybettim
Nicksiz

Hiç yorum yok: