1 Kasım 2007 Perşembe

Sensizlik Msn Yazilari

Ne SeNLe OLuYoR NeDe SeNSiZ
--------------------------------------------------------------------------
©®UzMaN®©
--------------------------------------------------------------------------
·#ۼ∂Ģl٤-ﻉΨ生
--------------------------------------------------------------------------
İçimde Öyle Güzelsin Ki Onu Kirletmeyeceğim Seninle
--------------------------------------------------------------------------

__________________________________________________ _______________

*Sen varya sen aynı sigaram gibisin. Dumanı saçların alevi gözlerin yalnız aranızda bir fark var sigaramı ben beni ise sen yakıyorsun.

*Kalbim seni sevmeyecek kadar adi ise ellerim onu parcalacak kadal asil dir.

*Seni ne kadar sevdigimi ögrenmek istersen yere düsen her yagmur damlasini tutmaya çalis.Tutabildiklerin senin sevgin,tutamadiklarinsa,benim sana olan sevgimdir.

*Seni benden fazla seven bulursan;ben seni unutmaya razıyım

*Seven Unutmaz Unutmuşsa Sevmemiştir.Sevipte Unutmuşsa, Sevmesini Bilmemiştir.

*Seni dünyada seven on kişi varsa bunlardan biri benim seni dünyada seven beş kişi varsa bunlardan biri gene benim seni dünyada seven bir kişi varsa o mutlaka benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bilki ben ölmüşüm

*Aşk günah olmayacak kadar masum, köle olmayacak kadar özgür, unutulamayacak kadar derin, umulmayacak kadar yakın ve tek başına yaşanamayacak kadar özeldir

*Sen kalbime giren bir sevda kurşunusun. Ya seni orda bırakacaklar ya çıkarırken canımıda alacaklar.

*İlk görüşte aşka inanır mısın yoksa kapıda çıkıp tekrar mı gireyim

*Bir nasihat : kendine dikkat et
Bir rica : sakın değişme
Bir dilek : beni unutma
Bir gerçek : seni çok özledim
Bir yalan : Seni sevmiyorum

*Sana nasıl hitap etmeliyim bilmioyurm? Çiçeğim desem soluyor. Hayatım desem hayat çok kısa. Sana en iyisi canım demeliyim çünkü bu can sen oldukça yaşayacak.

*Seni severim, seni sevenide severim. Ama seni benden daha çok seveni kurşuna dizerim.

*Bizi ancak ölüm ayırır diyordun sewgilim. Söyle hangimiz öldük?

*Sen beni sevmeyim, başkasını sevsende umarım oda...sever...BAŞKASINI !

*Hayat bir tiyatro dediler herkese bir rol verdiler en zoru bana geldi önce sev sonra unut dediler.

*Sensizliğe Bilsen Nasıl Dayandım Verdiğin O Sözü hiç Tutamadın Bir seni Düşündüm Bir Sana Yandım Unutmadım Seni Unutamadım

Hiç yorum yok: