5 Kasım 2007 Pazartesi

Komik Gulduren Msn Sozleri

yelyepelek yelken kurek
t_cetveli
susayaci
chamyarmasi
topal solucan
portakalli ördek
varla yok arasi
aydan gelen saybork
kukuletali adam
evi su basti bende_kactim
durdur bu nikahi memur bey
tefalniyebenidüsünmüo
evli ama gozu disarda
ucan imam takla atiyor
cekyat
tüküren anne
paytakpaytakkosankoala
kokanayak
veresiyeteklifetmeyiniz
cekilin ben doktorum
gobek pamugu
eti cicibebe
capkin kuru fasulye
minimetrolumetropol
asetilenasitinasetilmeyeni
kertemeyenkebelek
hadiyavrumkenick
türkiyenin gururu
bensibernetikorganizmagordum
mülayim gergedan
kolboregi
dove7guntesti
azerovadagezer
uçan teneke ve saz arkadaslari
alikopter
satanistkatilikedi
ankara metrosunda sevdim sevildim
nickname ne demek
agresif örümcek_adnan
terler beynime siçradi
gofrettin
sevsohpetisazlaveniyazla
amudakalkipelçirpankaplumbaga
bizimkisi mantik izdivaci
toyga'r'us
piss miggy

Hiç yorum yok: