1 Kasım 2007 Perşembe

Acili Nickler

Bu gözler seni gördü.Bu yürek seni sevdi.Bu ten seni hissetti. Ömrüm ise askim ugruna bitti

Sensizligi Gökteki Yýldýzklara yazmak isterdim sabah olunca kaybolsun diyé!!!

Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, Oda sana sevgisini söyleyemeyecek kadar GURUR

•?•??•?• Öyle Bir Sevdiki kalbim Unutmaz Artik Bir An »» Seni ==>> .... «« .!!•?•??•?•
__________________________________________________ _______________

*Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Onu düzeltmek ise batan güneşe dokunmak kadar zordur. Sen o suya yazı yazdın. Şimdi güneşin batmasını bekle

*Seni sewdiğim kadar parayı sewseydim milyarder, sana taptığım kadar Allah'a tapsaydım peygamber olurdum.

*Aşk, dudaklarından dökülen sözler değil, gözlerinden akan yaşlardır.

*Senden uzaktayım diye unuttum sanma. Zaman alışmayı öğretir ama unutmayı asla!

*Tanrı sana öyle 1 ceza wersinki benim seni sewdiğim kadar sende bir başkasını sev ve bir başkası benim seni sevdiğim kadar senden nefret etsin.

*Bizim aşkımız İstanbul kadar büyük, Berlin kadar yıkılmaz, Ağrı kadar yıkılmaz, Paris kadar çekici, Maraş kadar vazgeçilmez. Aşk dediğin bzm gibi olmalıç

*Sen gülünce uçsuz bucaksız gözlerim kamaşır. Ama ağlayınca cnm, bu deniz kuruor adeta. İçinde bir tek şey kalıyor...Çırpınan balıklar!

*Çekerim giderim, bende kiyarim sevgime, yanarim ölürüm, belli etmem kendime bile , aglamam hiç aglamam zaten alistirdim, yalnizliga yenilmem kendimi, artik ölsem bile seni aramam

*Seni benden çok sevecek birini bulursan ben seni unutmaya razıyım!

*Aşk sevipte ayrı kalmaksa, Sevgilerin sonu hep ayrılıksa, Ömürlerin sonu hep böyle karanlıksa Al dünya bu aşkı, sende kalsın

*Birgün hayatın bütün güzelliklerinden vazgeçip, Ölüme sessiz sedasız gitmek istersen, Yanıma gel ki sana sensiz yaşamanın, Sensiz olmanın ölüm olduğunu göstereyim

*Bu Sehrin 3 Yerinde 3 Ayri Gözyasim Var;Biri Seni İlk Gördügüm Yerde,Biri Beni İlk Öptügün Yerde,Biride dilim varmiyor söylemeye;Bana cek git dedigin yerde

*bizde yaşamak var, yalvarmak asla, bizde sevmek var, aldatmak asla, sevmesini bilmiyorsan sevme,sevenede ihanet etme,edenide asla affetme

*Unuttuysan Hatırla, Kaybettiysen Ara Özlediysen Git Bul, Kırdıysan Af Dile Kırıldıysan Affet, Seviyorsan Söyle Çünkü Hayat Yasamak İçin Çok Kısa

*Her martı bir deniz, Her rüya bir uyku, Her dağ bir duman Her nota bir şarkı bulur ama, Ben başka " sen " bulamam

*Yüreğime bir türlü o gitti diyemiyorum. . .

Hiç yorum yok: