8 Kasım 2007 Perşembe

Komiklik Msn iletileri

уα σℓ∂υğυη gιвι göяüη уα ∂α gözüмє göяüηмє

Senide GÖMDÜM !! Sende ÖLDÜN !! Haddini Bilmeyen Herkese Küstüm !!

Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığım ölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;ÜZGÜNÜM ONA ENGEL OLAMAM

вєηι ѕєνмєуєη öℓѕüη αz ѕєνєη ѕαкαт кαℓıρ ѕüяüηѕüη:cool:

BiR ÖmüR boYu sEnİnlEyim dEsEn De iStEmeM aRtiK. ÇüNkÜ sEn rüzGarin coşTurdUgU birtoz bulutusun, bugün bana esersin ...yarin ele

GEÇMŞİ SİLDM..GÜNÜMÜ EZDM..GELCKMİ?GEÇMŞTE..GÜNDE..GELECKTE BNM!BN FZLASYLA RAHTMSZDE RAHT OLUN

AYYAŞA SORMUŞLAR NEDEN İÇKİYİ BIRAKTIN DİYE...DEMİŞ SEREFİNE İÇİLECEK AŞK YOK SATILMIŞ BTÜN SEWGİLER!

geriye ßakıLarak anLaşıLırım iLeriye ßakıLarak ya$anırım

senin gibi biri icin kendimi uzecegime, senin gibi 10 tane bulur seni uzerim!!;

ask benim damarlarimda dolasan etki... ben asik olmam benimki sadece etkiye tapki!!;

rabbim sen beni dostlarımdan koru ben düşmanlarımın icabına bakarım.!!!:cool:

Hiç yorum yok: