9 Kasım 2007 Cuma

Guzel Nickler

arkdaşalr iştesize güzel nicklerr buyrun sizden tek isteğim+rep allah rızasıiçin+rep
love is nothing without fucking
*şiddeti sevmem;ama kullanmayı iyi bilirim!
* "A"cıya "Ş"ikayetsiz "K"atlanmak=AŞK
*Dünya bir gündür, o da bugündür!
*Sen, sen ol! Asla biz olma.
*Sakın 30 yıl hukukun olmayan birine, sakın deme!
*Azdan az, çoktan çok gider.
*sadece şahlar hamleleri önceden sezer.
*hayat, ölümle kumar oynama sanatıdır
*özgürlük, sonu meçhul bir firardır.
*Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.
*Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur.
*Asla birilerinin umudunu kırma, belkide sahip oldukları tek şey dur.
*bela, kişinin sevdiklerinden gelir.
*HERGÜN SENİ DÜŞÜNMEK VE YOKLUGUNU FARKETMEK NASIL ACI VERİYOR BANA BİLİRMİSİN..BİR GÜN SENDE SEVERMİSİN
SENİ SEVMEK İSTİYORUM KALBİM DURANA KADAR PEŞİNDEN KOŞMAK İSTİYORUM DİZLERİM ÇÜRÜYENE KADAR SENİNLE KONUŞMAK İSTİYORUM DİLİM TUTULANA KADAR SENİ ÖPMEK İSTİYORUM DUDAKLARIM KURUYANA KADAR SENİNLE ÇIKMAK İSTİYORUM SONSUZA KADAR CAVEBINI BEKLİYORUM ÖLENE KADAR
SEN VARYA SEVGİLİM. AVRUPA KADAR MODERN. *AMERİKA KADAR GÜZEL. AFRİKA KADAR SICAKSIN. NE VARKİ SEVGİLİM . ANTARTİKA KADAR UZAKSIN..
*Oyun bitince şah da, piyon da aynı kutuya konur...

Hiç yorum yok: