2 Temmuz 2010 Cuma

sIradIşI msn nickelri

göкуüzüne fιяLαттιм тüм кαnLαяιмι …кαLмαѕιn 1dαмLα.!!


İdama sürüyorum düşlerimi...!



Herseyim.......!
Korkular Sizin.İntikam Benim....!
Aşk.....Dostluk....YalaN....
SevGi SaHTe......!


Gittin..
ßir u¢urumun kenarında terkettin ßeni..
ßıraktın ELLerimi hoyrat esen rüzqarLarda..
$imdi sensizLiqe qüLümsüyorum..U¢urumun kıyısında..


AğLamakLı CümLeLeR kuRmuoRum..SözLeRime Toz Kaçtı, O kadaR!


Git artık..Kendini çok sevdirmeden

Dünkü Cocuk Değilim Artık ..Biraz Yorgun Birasda kıRgınım Giden yoLunu kaLan Yerini biLsin Artık !.


...BEni BilDiqiM KADAR deqil bİLmedİğiM kadaR SEv ...

RAF Ömrü Dolmuş ANılar ...
turşusu KurULMuş ACIlar ...
stApne Dostluklar...
YAlaN Olmuş aŞKlar



sen kararlı ol, kararında arkanda olacak renkli birileri hep olacaktır
buna da güven...
değil güneşin battığı ufuk
cehenneme kadar seninleyim...

yaLvarışım bahtıma güvenimden, herşey kendiLiinden;
içimdeki minik çocuk titrerken, beLki gün geLir aLdanırım..

(\__/) (\__/)
( = '.' ) ( '.'= )

ÖyLe Bir Demki Ruhum; Hiç oLayım Derken, Meğer Hep oLmuşum...!

3-5 tαηeηiηizi seviyoяum..
ßαzıLaяıηızdαη ηeFяeT edioяum..
ßi çoğuηuzsα uмяumdα ßiLe deiL..



ÌncéLtir ruhumu müzik térbiyé édér
. ..Kéndimi bòyLè avutuyorum.. .
×x× İşté bén bòyLé yaŞıyorum ×x×
Müzik sén vé bén..
  şekilli nickler

SızSada DamarLarımdan aKan kaNım
YüreiMe susMayı öRettim.!!


Ölüm iNsanLara güLümSer... BenSe Ona GüLümSüYorum...


sen istersin hayat sunar sonra beyenmessin ..
hayttan görmek istemeyecein şeyleri isteme ondan..__________________


seni kazanmak kayßetmekmi$..zaten a$k yaLnızLıkLa sevi$irmi$..



ѕen ѕen σL ..вenii нαтιяLαмα




вenii ѕeν уαdα вιяαк кαLѕιn …aмα вeniiмLe αѕLα σуυn σуnαмα



DamarLarımdaki kan gibisin
VarLıgını her an hissetmiyorum
Ama yokLuğunda da yaşayamam.


Sen yaralarımı iyileştirebilecek en güzel merhemsin
sIradIşI msn nickelri
alın yazısı denilen seyi koluma yazdım bir cam parçasıyla ve ünlemini tam bilegime çizdim...

sana yüreimde taM orTa yerinde Gel yuwa yaptim...biR senin adın tadın nazın geçio0R Kalbime

GüzeL çocuk..SenLe buLmak istemiştim duygusal sonsuzLuğu !

Umutlar en son kötülüktür çünkü işkenceyi uzatır

Kör olmak istemiyorsan güneşe bakma,
Ama onun ışığında dur ve seni ısıtmasına izin ver.

Hiç yorum yok: