29 Temmuz 2010 Perşembe

Yeni Msn nickler

çhq üsqünüM iStemeden ßi ßakışa aLdandım iNaN ßana pişmanLktan ßtn qece aqLAdm ='(


İzLeri Kazınmışsa Silmek Kolay oLmuyor !!! Bu Taşlar Öyle Kolay Kolay Yosun Tutmuyor...


AşK YaSaK SeVgI YaSaK NeYmIş eFeNdIm yAşIm uFaK


sevgiyi yalan edenlere sahte sevgilere PAYDOS!''Bir yazar demiş ya''sen git aşk bana kalsın..
bende diorumki"BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN..!(:


yArAtTıqIn MeLeqİn eLLeRiNi BıRaKma || BundNN bÖLe seNN qiBİlErİNe KaRnIm ToK ! HayAT seN JULİET ama ROMEO yoq.


kaLßim avCuma sıĞmıyoR aRtıq annéé x(


Kimse kusura bakmasın..!Yanımda kimse kaLmasın ve kimse de surat asmasıN..!déRin bi oF çékéR wé téRkédéR qidéR ..


ya biR yOL buL,ya biR yoL aÇ, ya da yoLdan çekiL !


aMa seNden ayRı geZen yüRek değiL beDen oLdu ! ..hiÇ anLataMadım .. hiÇ anLamadıLar .. heRkes neden düŞman ??


sawuRsada batıRamayacaK gemiLerimi fıRtınan !!

kaDınLar şaRaP gibiDiR - iÇmeSini biLmezSen fena çaRpaR


ßıktım Herşeyden SEnin Yüzünden Kahretsin...


SöyLedikLerimDen çoK SakLadıkLarımda GizLiyiM...


Bir hayalim var, kendimden bile sakladığım..

  2011 nickleri
ßiz ßizeyiz ! ßiz ßize Yeteriz !


Hayalle yaşarken gerçek dünyada Zamanı içmişiz HABERiMiZ YoK


Şimdi öyLe uzakki qeLdiqim yoLLar..yaNlıs ßi öyKüdeim ßeni yediden yaz..


Sahi ! ßen öLsem aqLarmısın ! ¿


ßeni Tanımayan ßeni Cekemez Tanıdıqtan sonra iSe vazgeçemez...


Yeni yıL iptal ediLdi çünkü eskisini buLdular


Ne UnutabiLeceksin Nede HatırLayabiLeceksin acılı Beny..


Hadi Takas edeLim biŞyLerimizi.. qüLüŞünden ver.. ömrümden aL...
Yeni Msn nickler

KøpYãLã TaRzıMı Yp$tR HãYatıNa x)


¢ïмdєn qєLєn sєs ¢ıLqın¢a HaykıяışLaяıм ŚïyaH kaяanLıqa döŃdü .!!


ölüm ċıqlıklärını dïnlëmëk käpıdän öbür täräfın ïnän ö kädär ëqlënċëlï bïr sëÿ dëqïl bëbëïm


єѕкι∂єη кιвιяℓιу∂ιм; αятıк кυѕυяѕυzυм...


ιиѕαи уα нαуяαи σℓυя вαиα уα ∂üşмαи.....уα нιç уσкмυşυм gιвι υиυтυя.....уα ∂α çıкмαм αкℓıи∂αи


öℓüм кα∂αя zσя∂υ єℓℓєяιη, ηє ßєηιм σℓ∂υℓαя, harika ηє αкℓıм∂αη çıктıℓαя..


üserinde isminin yasıLı øLduqu ßi mesAr ta$ıım ßen..!!


karaNLıqta aqLAdım ısıqta boyadıM qösLerimi KanLı yasıLarLa süsLedim sensizLiqi



heSaBı dünLé oLanLaR yaRınLarınI kaYbeDéRLEr.


Ba$ka koLLarda sabah demLenmeLerin rahat mı ? bir anLıkda oLsa geLmiyor mu akLına güLü$Lerim.



Tek
Suçum
Sap Olmamak
Baltanın
Kanlı
Oyunlarına

Hiç yorum yok: