25 Temmuz 2010 Pazar

Usta koyucu nickler

Hiç anlatamadm * Hiç anLamadılar x[

xXx L0√3 xXx
inSan umurSaMAdıQLarına Karsı hép eii dawRanır/

ben sana mecbur değilim sen bana mecbursun

sözlerim seni acıtıyormu inanmam her zaman ki yalanın nede olsa

herzaman aşığım ama bugün bir farklı aşığım

çσσк ѕένмέ üzüLüяѕüй..! «– DiiỷέйLέя çσσσσк нαкLιỷDιLαя..

zαмαη Dυяυя ѕαйα αѕкιм Dυямαz «33

KoLay oLanının kaçmak oLduqunu öqretti annem bana. ÖnemLi ve zor oLanı ise yaşamakmış.. ‘Peki her qün öLüp öLüp diriLmek nedir anne?’ dedim. Sustu… İLk defa annem sustu…
~Tek beNzeRi SsevqiLiSsi~

Hεя ℓįмαήα Uğяα αмα Dεмįя αŦмα ßu ßεήįм Ŧεκ HαŦαм




HEPINIZ KENDI DALGANIZA BAKIN…DIKKAT EDIN BENIM DALGAMDA BOGULMAYIN

BiliyrsN öqrencym,haFtaiçi qeLemem,C.tesi annem ewDe PazaR babannmde,heLe ikiMizi qörürLrse seyreT sineMayı ewDeiAnlasnA ---- bnm qönlm yk snde
  sokucu msn nickleri
alayınız sıraya geçsin kralınız bi adım öne çıksın

kirlenmiş hayatlarınızla benden uzak durun

bni bilen bilir bilmeyen kendi bilir

tek kusurum kusursuzluğum

Önceki sevgilim Google gibi çok bilmişti, şimdi ki YouTube kadar eğlenceli..

öNcEqi SewqiLim GoogLe qiBi Çoq BiLmişTi,ŞimDi qi YouTuBe KaDar eqLenCeli =)

Cafe Crown gibi içimi ısıtıp Lipton Ice Tea son çıkan gibi soğutma Hayatın tadı Coca Cola diiL sensin bi biskrem versem geLir misin ?!

BéNi uZaqKTaN !ZLéD!N!Z !MRéND!N!Z B!L!oRuM, H!ÇB!R ZaMaN BéN!M G!B! oLaMaDıNıZ oLMaNıZı D!L!o0oRuM…?

çaPın kadaR konuŞ, küTLenİ heSaPLıyım x)

qidEceĞin yeRe benİde göTür sevgiLi soRanLara " baŞımın beLaSı " dersİn x)


ciDDiysén heRşeye vaRIm daLgaySan acayiP sörF yaPar aqLatırım >3

bir amaCın yokSa bana takıLabiLiRsİn xD

takıNtıLarım yokTur hérkeSTen éşiT dereCéde neFrét edeRİm..

baqdIĞım kadaRSın aRkamI döndüĞümdé yaLaNSın (=

yaPma béé azraİl maRionUn biLe 3 canI vaR !

bu Son giDisin oLsun söZünü tut ne oLursun
Usta koyucu nickler
 

ArAmIoRuM kImSeYı olMaSı gErKnLeR ZaTeN YaNımdA..yAnImDA OlmAyIp gidEnLer kıMn uMrUnDa...


hayaTı biR çoCuk giBi yaŞamaya bak ; én ayrılık uFak şeyLere sevİn - çıĞLık aT.

Bu FiLM BeNiM FiLMiM BuRDa eSaS KıZ BeNiM ! SeNaRYoDa BiLe YoKKeN...

ßos hayat kimine qöRe hos hayat !

doğaRkEn ağLadIk yaşaRkenmİ güLücEz.

Bu OyunLar Yordu Beni.. Sen OyunLarını Kendin Oyna Artık.. Oyun Bitti..!

Kusursuz Olsaydık Baskalarının Kusurlarını Bulup Cıkarmaya Bu Kadar Meraklı Olmazdık !

Hayat bir PC oyunuysa şimdi bölüm geçme zamanı.

öncüLüq yapTıım heRşey takLit ediLioo...ßeni ßu kadaR
önemSediiğiniz için TeŞekküR edeRim...!!

" Sen , 0 , ßiz , Siz , 0nLar " ...ßenSiz MutLuLaR !

heRkeSe hak eTTiği değeRi veRioRm fazLaSı zaRaR ßiLioRm...

HayaT ßenim heRkeS doStum oLamaz...aŞka qeLince biRini sevdim 0ndan ßaŞkaSıyLa iŞim oLmaz !


ßeLLeqSizLeRle iŞim y0q..özenTiLerLe iŞim ço0oq..

Hiç yorum yok: