22 Temmuz 2010 Perşembe

En hoş msn nickleri 2010

Bu masaLar bo$ kaLmaz gidenin yeri doLar. Bu vazoLara bir$ey oLmaz yaLniz cicekLer soLar.
Gönül kimsesiz yapamaz sevebiLeceği bir dost arar. Ta$in kaLbi yoktur ama onu biLe yosun sarar...!


_yoksam ben, yoksam sende yaLnızLığa yerini sormam hiç yoksam hiç oLmadıysam ağLamam, ağLamıycam!!

..KaLBimi aSıl acıTanın Kéndim oLDuqumu öqReNDim…

İqneLer BaTıyoR qözBeBeKLeRime

KaL DeMe HiÇ, BuNu BenDen isTeMe...

DikiLMiSS BiR KalBTen ne KaDaR Sevqi BeKLiyoRSun…..


qünaHımı AffeDin…


EnjeKTe Ettim Sevqimi Soquk KaRaNLıKLara….



Bir cinayetten ibaret katlettiqin satırlarım..


Tutamadıgım éLLér éLLérin oLdu


Yürüdüğümüz yoLLardan geçtim fark; yaLnızLık.. Şimdi tek başıma odamdaym, soğuk we karanLık..!
Yalnızım yapayalnız hayat yolunda belki arkamdan gelenler var ama bakmazlar bana , beni güldürün ama ağlarım ben bedenim alışmış ne de olsa


qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR

haγaт вєηм haγaтıмм σLdηqηdaη вî pяσвLêм γσкx)
ßєηкaηıγøяuм daмLadaмLa.SıηıяSızLığa вaкıσяuм ωє SσηSuzLuктaıм...ÔLüγøяuм...?


мuтLuLuquм ςσктaηi FLaSєтмi$ iтiяaS haккıм γhσк вiLiσям..!!

   yepyeni msn sözleri
3γaηLı$ıм 1dσqяuмLa Çєктi qiттi...ßüтüη hiкaγєм вuяda вiттi...!

вaηa iηaηмaγaη кapıм ıςaLмaγaη SєωqiLidєη вaηaηé .γüяєqi σLмaγaη hiÇqözüdσγмaγaηSéωqiLiγє qüLєqüLє


qéL qiтмé ßéßéqiм ßéηi тéякéтмé öLüяüм SéηSiz ßéηi ßiя кÖ$éγé İтмéé.

кaLßiмi qöяéßiLSédiη ßiLiяdiη héя$éiη кaγßσLмadıqıηı..

ićiηdє вiя$єγwaяSa кüятajLaaLdя.. ćüηкü мσηтajLa düzєLмićєктєк $єγ haγaттıя

вη вaSкaLaяı qiвi 2.яuh aяaмıγσяuм ćüηкü duygusal qєяєq γσq γєтiσя кєηdiмє

paηik γapмaa кaćıp тuтмa σтuяduquη γєяdє γaqяıLaмa

cık balkondan at beni in assaqa tut beni

rüya biter kul qerceqe uyanıR

мµтLâяâ кâηмâ ,µмµтLâя ßîяqûηîмкâη §izLâSîя. hâγâтî тøzpêм ßêγâ§îγøяµм §âηмâ,hêя яêηк ßîяqûη §îγâhLâ§îя...

qidiγσяuм...aωuςLaяıмda ćaм paяςaLaяıγLa,кaηLa Siγah duωaяLaяa haγaLLєяiмi γazмaγa!...

HiçKimse ßeni HayaTından Tamamen SiLemez...iziM KaLır Ya Yüreğinde Yada ßedeninde...Yüreğin YoKsa Rahat oL..iziM ßedeninde!!!..
En hoş msn nickleri 2010
$EytanLa anLa$tIm soNunDa O qüNaha soqaCaq bEn SaNa …


BeN süNNete qaRşıyIm erKekLeriN önüNü kesMesinLer xD

q.T WéRéNLéRMi ßényy SéWéCéK

HaYaT BoŞtUr eĞlEnMek hOşTuR SeWmE şekilli KızıM sEwMe pŞiNdEn kOşTuR!!!

SusmaLıydı Bugün Herkes YakaLandık Birkes Ölümse Cok Yakındı KandırıLdık Sonkez

…[İmkansız hayallerden başka tutunacak bir şeyim kalmadı].

Hiç yorum yok: