1 Ağustos 2010 Pazar

en duygusal msn sözleri

qüиαнιи εи нαs нαLi iнαиε†...нαккιмι ωεя qidεчiм αdαLε†...
sσи кσzυм σLsυи zσяdα süкυиε†...кεиdiмε sαяιLιя dσиαяıм...


d!ikkaT!mi ¢kmez k!mse,d!kkaT eder!m !$!me geLirse


BEN Kİ GÖZYAŞIMIN KATİLİ...


ßa$kasInIn ayak izLerine ßakarak onu asLa qeçemessin !


hüzünLeRden ßozma mutLLukLaR yaşıoRm!!


ŞU ÜÇ GÜNLÜK YALAN DÜNYADA FİKRİMİZ DÜŞÜMÜZ BELADA


Cesaretim yok görmeye sensiz perişan hallerimi


.†. eLnde cennt cehnnem oLsa dahi aDLsz oLn hich bi$ye EGİLMEM .†.


masallarda anlatırım kahramnanları ben deilim....bilmeye çalıştıkça kaybettiimm:x


qéZERiM ToZM************qüLéRiM aqLaM************qiDéRiM qELMéM i$Té ßöLé Bi$é


╠╣ǺчǺ╦╦Ǻ ╠╣їç ßї╔$έч ╦έ§Ǻdüf Dέğїℓdї╔


- ¢îkølâtâ dî$lerîmî , hâyât dû$lerîmî ¢ûrûttû ..


yasaKlııı oLdqummm hersyy bir andaa karsımma chıktııı!


●●●Kim olduğum söylediğim sözlerde değil , bıraktığım izlerde gizlidir●●●


eSki ben yoK aRtık ayağıNızı denK aLın (:

 romantik nickler
+ Marka Yaratmak Marka Haline Gelmek Zor Be, Anlayana Markayız, Anlamayana Makarayız Boş Ver Biz Rahatız..


+ YurekLerde ünLem akıLarDa sOru iŞaretiyim AnLayana Cok anLamayana az GeLirim..


- Sebeb-i Hayatım -
eSki ben yoK aRtık ayağıNızı denK aLın..!



ऐ(,YaşAsıN KöTüLüq,)ऐ



öZntLiği MEziYet SAnnLaR VarR ..?


ZaMann..!!GeRiye DönMeMeq üzeRe Kapını ÇaRpaN uMuRsaMazz ..*


Bilinmeyen diyarlarda yürüyorum. Unutulmak korkusuyla her an ağlıyorum...


ÇévRéMdé kéndiLeRini soRquLamaktaN aCiz iNsanLaR.. ßiR kéz oLsuN başKaLarını suçLamayı ßıraksaLar..


Beyaz Yalanlara Düşkün Olanlar Kısa Zamanda Renk Körü sevgi Olurlar

en duygusal msn sözleri
yaşamak için hep sebebiniz hisleriniz olsun....menfaatleriniz deil....


kendinden başkasını düşünmeyenler yalnızca hayatta kalırlar...ama yara bere içinde....
herşeyin herzaman bir açıklaması yoktur.....


Dünyayı değiştiremiyorsan, Dünyanı değiştir.


Kalbini actigin kisilere dikkat et...yoksa icine zehir katabilirler...


Bana benden her ne olursa, başım rahat bulur güsel dilim susarsa


kalpleri acıtan aşklar değildir.o aşklarda yaşanan pişmanlıklardır....


Sevipte Ağlamayanlar Ben Sevdim Demesin!

Hiç yorum yok: