13 Ağustos 2010 Cuma

kIz nickleri

Sén SuStun,bHén aqLadım.. AqLadıkca icim acIdI.. wHé karar wérdim qözya$LarIm héLaL déqiL Sana,hakkımı aLacaım...


Kara kaßus yiné ak$am yéméqindé ßizdé. KaranLıkta,soqukta ßéLki ama séssiz wé uzakta. Yaqmur mutsuz, ay acı ichindé. AqLıyorum ßéLki ama yanLızLıkta chok choook uzakta.. x'(


KaranLık Déh$ét Féricidir. Ama Korkuttuqu İchin DéiL,oLanLarı sakincé vé ték ßa$ına dü$ünmé oLanaqı sunduqu ichin. xL


éqér hayatım kiraLıksa,satın aLmak ichin uqa$mam.chünkü ichindé i$é yarar hichßi$i yokk.



KaranLık $art Ko$mu$ YanLısLıqı ßana.Aynama ßaktım Yiné Kimsé Yok.ßi Kıs Sadécé Vé ßi Kach Su DamLası...döküLür yéré kırmızı kan soqukta! kimin umrunda..??


Rüzqar aLır qötürür ßéni sonsus karanLıqa.Canım yanar chıqLıkLarLa.Ama hich acı yok! Üzméz ßéni aqLamak. ALı$mı$ ßédénim sonuchta!


ßir damLa qöz ya$ı dénizdé kayßoLur,unuturum ßén hér$éyi,acı chékmémi??Ah kimin umrumda!Sadécé kéndimi istiorum ßén.yanmaz yüréqim ßu $ékiLdé....


kadéri dü$ün, yaptıkLarını sonra??qit vé aqLa ...:P dini



ßir Kéré qittin Ya Artık ßin Kéré Dönséndé ßo$...Sén ßéndé ßittin Artık Ömrüncé Sévséndé ßo$...!

  emo kIz nickleri
HayaT asLında basiTTir ..
Zor qéLirSé ßas-ittir .
0 da oLmadı Ha S*Tr .. xP


1 ya$imda bibéron icin aqLardim,
5 ya$imda $ékér icin aqLardim,
$imdiysé A$kim icin aqLiyorum !:[


Chok ßıktıysan Hayattan ßir mézara qit ÖLüLér ii ßiLir şekilli Yashamak qüséLdir..


Né masaLım , Né Dé ßir shiir.. KéLiméLéré AnLam YükLéméktén Vasqéchtim.. AnLatasım Yok , AnLayasım Yok. séndé ßéndé Artık
ÖyLésiné ßirisin ishté.


߀nimm farkImm ßurdAa ßa$LıyOrr; séviLmédiqim anDa déqiL saYqımIı kAyßéttiqiNN andA ßitérsiNN..

kIz nickleri
ßéN sénsiz ßir Hichsém séndé ßénsiz ßir Pichsin XD ramazan


kimé né karman corman hayatımdan kimé né  yaLan doLan masaLLarımdan bén mutLuysam asdasdaads xPp


SusuyoruM ArtıK Daa FazLa ßatmamak İchin KaranLıına Ama Tutamıorum KaLbimin İncé ChıqLıkLarını YavA$ YavA$ Saqır OLuorum YokLuunLa**


Bir kach damLa qözya$ı akar qözümdén ama napabiLirim ki bénimdé ruhum kayıp hayatın ichindé kaLbim kırık param parcha bir haLdé ama karanLıqın $artı budur mutLu oLmaLıyım béLki dé. xSss


YaLnızLık qüLümsér ék$i ék$i suratıma bén yaLnızkén vé aqLarkén démékki yaLnız déqiLmi$im kéndimi yaLnız sanırkén. =((

Hiç yorum yok: