25 Ağustos 2010 Çarşamba

En şekilli msn nickleri

αđıиı "šeяefšız" вıяακтıм вıяακ ħeρ öчłe καłšıи !!!

đöиšeи ρıšмαи øłšαи чαłναяšαи šαимακı α¢ıчıρтα чυzυиe вακα¢αм


•°¦°• ∂σи'т ğỉvє ỉи тσ тнє ραỉи •°¦°•
[ Acıya tesLim oLma ]


...₣αLLєи αиğєLѕ αт му ₣єєт ωнỉѕρєяє∂ vσỉ¢єѕ αт му єαя..
[ Düşmüş meLekLer benim yanımda KuLağıma sesLer fısıLdıyorLar ]



₣σяѕακỉиğ αℓℓ ỉ'vє ₣αℓℓєи ₣σя ỉ яỉѕє тσ мєєт тнє єи∂
[ tüm aşık olduklarımı terkediyorum, sonumla buluşmak için yükseliyorum ]



ωнєяє ỉ'vє вє¢σмє ѕσ иυмв ωỉтнσυт α ѕσυℓ му ѕρỉяỉт ѕℓєєρỉиğ ѕσмєωнєяє ¢σℓ∂...
[ Can taşımadan bezdiğim bu yerlerde ruhum soğuklarda uyumaktaydı ]




|+ ωακє мє υρ ỉиѕỉ∂є +|




* вỉ∂ му вℓσσ∂ тσ яυи *
[ Harekete geçir kanımı, aksın ]




|| вє₣σяє ỉ ¢σмє υи∂σиє ѕαvє мє ₣яσм тнє иσтнỉиğ ỉ'vє вє¢σмє ||
[ YaşamamışLığım beLirmeden, kurtar beni hiçLiğimden...]




|| ҳ̸Ҳ̸ҳвяỉиğ мє тσ Lỉ₣є ҳ̸Ҳ̸ҳ || renkli
[ Hayata döndür beni ]

 yepyeni 2010 nick sözleri

... κєρт ỉи тнє ∂αяκ вυт уσυ ωєяє тнєяє ỉи ₣яσит σ₣ мє ...
[ KaranLıkta yaşıyordum ama sen orda, önümdeydin ]



@==<<<< ωє'яє σиℓу ∂є¢єỉvỉиğ συяѕєℓvєѕ >>>>>==@
[ Sadece kendimizi aLdatıyoruz ]


мυѕт вє єxнαυѕтỉиğ тσ ℓσѕє уσυя σωи ğαмє
[ Kendi oyununda hakLarımı tüketiyor oLmaLıyım ]


!!! уσυ ¢αи\'т ρℓαу тнє vỉ¢тỉм тнỉѕ тỉмє !!!
[ Bu sefer kurbanı oynayamazsın ]




ỉ'м иσт вяσκєи
[ Ben kırıLmış değiLim ]

en şekilli msn nickleri

I Love You..
I NeeD You..
I Hate You..
The End.. sevgi
qame oweR... !!




"Ben seni seviyorum ama..."larına karşılık, "...ama ben seni seviyorum"larım vardı.. Gittikçe devrikleşti.. Sildim..




ılık bir rüzgar -yani ''sen''-
Sana ait,seni hisseden -ruhum-
Aradığım -yeni bir soluk-
Bulduğum -sonsuzluk-
Tek bedende var olan -iki nefes-


hayvanlar konuşamaz insanlar duymadıkça

  en karizmatik msn sözleri
YaŞım aŞk...
SenİnLe BüyüYoRum...


hiç farketmez istisnalar kaideyi germez
kimileri beni sevmez sevselerde beni etkilemez
bir kaç kişi var hayatımda
kimse onlara laf söyleyemez
kimileri hayran hayran bakar
kimileri aciz gibi çamur atar
bu yüreği bilen bilir...

Oyle Biir Anda Geldiinki, etkileyici Vazqeçmek Mümkün Olmadi..!


Meğer unutmak
insanın yüreğiyLe konuşmamasıymış.
Geç Farkettim . .


Kırık düşlere cennet hayalleri üretir sinsice aklım bazen
deli dolu bir Sevda düşlerim..
Kimsede olmayan, bana ithafen !


вακšαиα gıđıø "šeиı šeνıøяυм" đıчeи ıиšαи ...!

вєη ∂єgєяšιzє ∂єgєя νєямιšιм

šeиđeчđı вüтüи ħαтα "šeяefšızłıκ" šøи мøđα

Hiç yorum yok: