5 Ağustos 2010 Perşembe

Ağlama msn nickleri

ne sen benimdin ne de ben senin...
sadece kurmaca bir oyundu bunLar acı çekmek için ....


Adını değil,
Adının bendeki anlamını yazdım ıslak kumlara.
Dalgalar silse de her seferinde,
Ben yeniden, yeni bir sen keşfettim parmak ucumla.



Yüzüme kapanan kapılardan gülümseyerek dönüyorum.
Biliyorum ki, binlercesinden hiç geçmeyeceğim,
Yüzlercesinin eşiğine kadar gideceğim ancak.
Bana duvar olanların kılavuzluğunda,
Yürüyorum.
Ardına kadar açılmış, beni bekleyen kapıma



Kör/ebe oynuyoruz,
binbir çeşit karaktere bürünerek
şu hayat diliminde...


  ağlatan nick sözleri
´Ben her dem en moda ebe,
sen kör
alabildiğine...´

 yepyeni sözler
Sus GözLerim AğLama Bırak ŞarkıLar AğLasın...!




KaLbime sapLanan özLemin çıkmasın içimden.
KeLimeLer taşıyamaz onu.


işte sana büyük yalanım:elimin gücümün yettiği kadar seni unuturum !! ..


geçer demek inan çok zor..çünkü aşk isyan senin adın..



istediğim sadece biraz sevgiydi bunuda mı benden esirgedin...

Ağlama msn nickleri

bana düşen kabullenmek..zor olsada dönüp gitmek..


..vazgeçmek değil çaresizlik bu..

Hiç yorum yok: