21 Ağustos 2010 Cumartesi

msn elveda nickleri

.Öz€nTi D€ğ!L!m Kim$eye öZenMem.

.K!m$en!nDe ßana Öz€nm€$ini i$temem.

.HayaTımı Ya$arım $ıkıLmaM.

.i$ine geLene $empat!ğ!m.

.GelmeYene uKaLa.

XxX kUçUcUqUm h€r$e¥¡MmM XxX

DünüM yOq yaRınIm sırR ..?

•●● мαηуαq ¢σ¢υq ●●•

AqlaMa PalyOço MaqYajıN AqAr!!!

[-LaneTLi RockunzeL-]


SeNi SeVmEk YaNlIz BaNa SeRbEsT


' [ ¢คTнLคҳҲҳ ] <3..


Bu FiLM BeNiM FiLMiM BuRDa eSaS KıZ BeNiM ! SeNaRYoDa BiLe YoKKeN...
Bu SüSLü De KiM ...?!


ร๏гยภlย !

* PrenSes *

Kendi haYatImda KenaR özlem sÜsü oLdum


™ †Ψ† $h£ЧtªηN †Ψ†

|| shizo*fren. ||

snİ seFmeq sadeJe baNa öseL ..[L]

  güzel msn sözleri
SiYaH GiYiNmEqLe MeTaLcİ,MeTaL dİNlEmEqLe SaTaNiSt oLuNmAz..


! Sådécé Sén sév ßéni !
Sådécé Sénin qözLéяin ışıK tutSun qözLéяimé..
" såDécé sénin åDın içimi üяpéяtméLi "
vé Sådécé sénin éLLéяini HissétméLiyim
. . . ådın åşK oLmåLı . . .
__yå då åşKın ådı sén oLmåLı__


| Hayat Budur Umutlar Cok. Ne Şüphe Duy Nede Kork. Teslim Olmakta Yok |


KorkuLarımın İsimLeri Çok VarLığımın Bir anlamlı AnLamı Yok..BoynumDa İpin İzLeri BiLeğimDe HayaLimin KesikLeri


KıRdım DiyoSun ZinciRLeRini.. Evet, Köpekte ÇekeR kopaRıR ZinciRini.. KaçaR o da ama haLkaLaRı ßoyNunda ta$ıyaRoCk!


ÇoK YoRgUnUm..EğIlIpTe tOpLaYaMıYoRuM YeRdEn kAlBiMiN KıRıNtIlArInI..
msn elveda nickleri

Tanrı YaraTırken ÖyLesine UnuTmuşqi BeNi...
Tüm KöTüLükLeRi we KaRanLıkLaRı ÇekemiCemi
BiLe BiLe
ÜSTüme YükLemiŞ Sanki...


•мŭSs ¡¢ђ εrst lę¡den ŭm glü¢kl¡¢ђ zŭ sę¡n? εrst ђassęn ŭm zŭ l¡ębęn? εrst stęrbęn ŭm zŭ vęrgęssęn?•

√ öLüм SєИdєИ MєЯђaмєtLi BiИ KєЯє öLdüЯмüyoЯ ki...

ѕen ĸendιnι ne ѕanιyorѕυn мanĸenмι prenѕмι? ѕen вenιм ..... вιle olaмazѕιn вe

Kendimi ispat etmek için şekillerde köpek harbi olmuyorum..
 2011 nickleri
geяıчe καłαи šαđe¢e αиıłαя мełeκłeяe đeяđıмı αиłαтšαм ħeρšı αgłαяłαяя ...

ħαđı øgłυм đυямα αятıκ вαšκα καρıчαρıšмαи øłđυчšαи вıłe šακıи αđıмı αимα вυ αšκ вıттı вυяđα вυиυ αятıκ αиłα

gełeиe "мeяħαвα" gıđeиe "ełωeđα"

Hiç yorum yok: