5 Haziran 2010 Cumartesi

taze nickler

beni.. " ...

]Küçükken
de böyleydin. Şişe çevirme oynarken bile hep "doğruluk" derdin,
"cesaret"in yoktu hiç bir şeye "aşk"a olmadığı gibi..


Sürekli sevgili değiştirenlerin, seri katillerden hiç bir farkı yoktur..

Ajandama bakıyorum da ne çok ertelenmiş hayalim var yaşanası..


Seni
Kendimden BiLe SakLadımda
Kendimi Senden Kaçıramadım...

Şimdi
Senden Düşüyorum
...Sırtımdaki Bıcak Yarandan
Daha Keskinsin...

Üflediğim anda söneceksin,
beni sadece rüyanda göreceksin.
Emin ol en mutlu günümde
en arka sıradan izleyeceksin .)




~


 taze msn nickleri

Senden nefret etmem için çok sebep vαr αmα yαpαmıyorum;
Senin kαdαr αlçαk olαmıyorum ..





~





Hani ßir Kelebek Yakalarsın Ya ßakmak İstersin;
Elini Açsan Kaçacak Sımsıkı Tutsan Ölecek,
İşte ßöyle ßirşey Seni Sevmek..!




~




Yαşαmαk Direnmektir Sevmek güvenmektir.
Şunu unutmα;
İnsαn Çoğu Zαmαn Dünyαnın Hαkimi
bαzende Küçük bir Kαlbin esiridir..!



taze nickler

~





Arkαmdαn konuşmαyα devαm  Gözyaşı Sözleri et,
çünkü kαrşımα çıkαcαk kαdαr büyük değilsin ,)






~




Doğarkєη AğLadım aLdırmadıηız ,
Чaşarkєn AğLadım İηaηmadıηız..
Bєη öLüηcє AğLamayıη KaηdıramazSıηız..!




~





İnsαnLαr doğdukLαrı gün öLürLer ! Nefret sözleri `DemişLer..
o hαLde iLLαki terkedeceksen sevgiLim;
doğum günümde αyrıL benden, bir αnLαmı oLsun değiL mi ?




~

SöyLesene
SevgiLim
Hangi aşk'dan
Ödünç aLdım'da Seni
Hangi aşKa
ÖdüL
Verdim...?


Tarifini sorsalar.... Her baktığımda ilk defa görüyormuşum gibi... Az
kalsın ölüyormuşum gibi.

Hiç yorum yok: