31 Mayıs 2010 Pazartesi

güzel msn nickleri

Hayaller birer birer
Kapımı çalıp girdiler
Sonra da terk edip gittiler


xxx


Gözlerimden bir damla yaş süzüldü
Umutlarım hayallere dönüştü
Yalnız kalmak bir oyundu


xxx


Bir başka rüya daha öncesinden
Köhne bir gemiydi değişimin heykeli
Büyümüş biriydi aynanın içindeki
en yeni

xxx

 güzel sözler
Yükledim bedenimi bir milyon baloncuğa
Sırası gelen yukarı nereden çekerse
Bir baska cığlık daha iyi öncesinden
Duvardaki çatlak daha hızlı büyüdü benden
Gölgeler kaçarken bıraktım bedenimi
Bir milyon baloncuğa


xxx


Bir kitap dolusu hüznüm oldu sayende
Anlatmaya alışıktım, bu kez sakladım
Yıldızlara baktım tek tek benimki kaybolmuş
Seninki daha parlak, epeyde mutluymuş


xxx


Aramızda geçenleri bir tartıya koydum
Basit çözümler daha ağır geldi


xxx
ağır abi

24 saat bile değildi
Yaşanılan bir çok anı vardı bu gecede
Hızlıydı ve çabuktu gülüşler
Gürültülü bir akşam vardı penceremde

güzel msn nickleri
xxx


Bedenim sensizliğe soyunuyor
Yüreğim umutla seni bekliyor
Hayat benimle oyun oynuyor
Yaşananlara kader denmiyor

xxx





Kayıp savaşlarla tükenmiş ruhum seni özlüyor
Yine de köşeden dönüp gelmeni bekliyor


Ruhun doymaz qeceLer kalmş üstnde qönLün oLmaz korKma..
Sevqn doLmaz denesende biLe bile ömrün olmaz korkma..
renkli
xxx

Sen hiç anLamadn saatler kuRdm sna uyuyakaLdn
Ateşkes çktan btti ! geçti zannettn duR dha yni başLadm !

xxxx

Hiç yorum yok: