9 Mayıs 2010 Pazar

KIsa msn yazIlarI

Gözümü ßoyamaya CaLı$ma OLum ßénim Dünyam Zati Rénqarénk..!

' ßén Tükürdüqümü YaLasaydım $u Anda Yanımda Cok Köpék OLurdu..!

' N Zaman ßu Kadar Zor OLdu NéFés ALmak..?

' Sénin $imdié Dék Yaßdıqın En İi $éy Kayßédmék..!

' 1... 2... <3... Zaman ßiddy ßuuuum..!

' ÖzqürLük Warsa Ucmak Nié..?

' Takma Masumiét Maskéni ßén ßu YaLanLara Kanmam..!

' Sana Git Diémém Ama KaL Démék Dé GéLmior İcimdén..!

' Yétémiorum Kéndi Kéndimé, İhtiacım Var Sana...

' KaLßimi GöréßiLsédin ßiLirdin Hér$éin KayßoLmadıqını..

' KraLına YoL Vérén Soytarısını Mı Dü$üncék..?

' Daa Onsuz 1 Hayad ßiLé HayaL msn yoksa Edémiosun Péki Ona NasıL Véda Edicéxin?

' I$ıkLarı Kapatıp GözLérini 4 Acınca MutLu Mu OLdun SaLak.!?

' KaLßimi YanakLarımın CoqraFyasına Gömüorum...   kısa nickler

Bırakıp gitse miydim bu kahpe şehri,yada oturup en derinden ağlasa mıydım?.
Kaçsaydım buralardan..
Olmadı,yapamadım,ağlayamadım..
Çok canım yandı,ama bi türlü bu yangının üstüne su döküp küllendiremedim..
Unutamadım..
Beceremedim,olmadı..Bunuda elime yüzüme bulaştırdım..
Kahretsin..!
Bu kadar güçlü müydü,bu kadar bencilmiydi,bu kadar zehirlimiydi aşk..?
Bu kadar tutkulu,bu kadar ağırmıydı sevmek?..
Sıkıldım etrafıma yalancı gülümsemekten..
Hiç birşey olmamış gibi hareket etmekten..
"Unuttum onu artık..O kimmiş" demekten..

Madém qitmék istiyorsun
İ$té kapı… Kısa msn yazıları

ßütün ya$anmı$Lıqı ßırakaßiLirsin ßana, yeni güzel YaLanLarını aL yaLnızca
Vé ßirdé, Yüréqimdé yaktıqın até$é,
ßir ßardak su Lütfén…!


Kapıyı qidérkén hızLı Carp, Séssiz oLmasın qidi$in,
Dönméyécéqini ßiLéyim..
Suratıma Carpar qißi, Küfrédér qißi,
HiC sévmémi$ qißi..!


$imdi sana ßésLédiqim ték duyqu , néfrét ,
**Lamak istémiyorum hadi ,acéLé gözyaşı geliyor gel yardım ét..!
qözLériné ßakarsNe Oldu Ne Oldu Ne Oldu qit diyémém
YaLanımı anLarsın, Néfrét édémém…

Hiç yorum yok: