1 Mayıs 2010 Cumartesi

farklı msn nickleri

ya ßeyaz dı..


oySa $imdi ne yana ßakSam


KaranLık ..!

doчmalı | sesszLiqe . ..
Denqeszce iLerLiyor herşey
En kötüsüde bakıp qeçen zamanı izLemek
Duygusuzca acıyLa…

Karanlıkla süzülüyor içime yıkım.
Dur diyorum yıkılıyorum



Kime ne ki ben kimim?..
Nereye yürüyorum?...
Gönlümün bahçesine günde kaç duygusal nickler çiçek dikiyorum ?

 güzel msn sözleri
Saatler delikanlı yine seni vuruyor

Gecenin en dip yerinde




Sen git
Ben gelemem bu yürekle
Ya da kal
Eylül yağmurlarını bekle


Döndüqün anda açık kapıLar ancak,
bu yürek senle koLay barışmayack!
biLdiqin herşeii unut hakkımda
Tanıdıqn o adam öLdü
2 ay oldu!
farklı msn nickleri
kLan hatıraLarına qöz qezdir
bana bakan qözLerin qüLüordu!
ne oLdu ?
BİTTİ !




sevgiyle ilgili öLmek istesemde yaşıyorum



Kekeme bir çocuğunilk haykırışıdır kalbi



İçtiğim biraydı hayalin, Yakar bir sigara biterim..



sıfatı olmayan bi cümlesin!





Sonbahar yaprakları gibi
Savruldu`` ümitlerim.._






misafirim şimdi,
misafirim ~gülüşlerde
3 yanLı$ 1 doğrumu götürüyor
ü$üyorm..





küÇükken en yeni bilinmeyen qaMzeLerim waRdı bnm
ßüyüyünce hüzNe weRdiğimm ...

Hiç yorum yok: