15 Mayıs 2010 Cumartesi

rock nickleri

Bir Sana Bir de Bana...
BuLutLarın Üstünden Bıraktım Ben Kendimi..

Haиgi zaMaиa sakLaиıyoЯ∂u ∂engeSiиi çokTaи yitirMiş yaLиızLıkLaяım????


mutLuLuk notaLaRını duyamı0Rum aRtık...



KaPaT PErdELeRiNi aRtIk gÜnEŞ GiRmEsİn
kİmSe bENi bİlMeSİn
kApAt pErDeLEriNi
kAlBiN BeNi sEvMeSiN


biR biLseN yokLuğuNu!




Nefes aLamıyoRum ,
seNiN soLuğuNu taşımayaN
şehiRLeRde...


Ne Unutacak kadar Nefret ettim! Nede Hatirlicak kadar Cok sevdim !




’Düşünmekten utanmıyorsan, söylemekten de filozof utanma!


   emo nickler
eskiden...
Sen.tüm Hayaller içinde Tek Gerçeğimdin şimdi ise... hayat Bambaşka..ve Sen..tüm Gerçekler içinde Tek Hayalimsin !!




Kıymetlim







Eqer Hayat Bir Gün Bize Oyun Oynayıp Seni Benden Alıp,Başkasının Kollarına Atarsa ; Seni Dansa Kaldıracak İlk Müzik Cenaze Marşım OLsun.!!





umuRsamas tavRımın hasTaSı  şarkı sözleri oLun x)))

rock nickleri

Dün KalBimé GİRén HırsIz, TüM "DéğérLİ" SéyLeRİ, İnsanLAra OlaN
GüVéniMİ aLIp "HoŞCAkAl" Déyip GiTTi


Emaneti alirmisin Yüregimden..
Bakislarini cekermisin üzerimden..
Rüzgar olup yikip beni giderken
UMUT birak biraz Istersen....


Hayatta iLk bakışta doruLuğuna çoq güvendiğim şeLere ; 2.kez kapak dkktLe bakmanın gereini anLicak kadr çok akıLLandım !


hayatımda verdiğim değeri haketmeyen herkes bunun aksini ispat edene kadar şerefsizdir !!!


★★..ßıяαкıη ßυ υℓαşıℓмαz αуαкℓαяηı ..öℓüηüzü ∂ιяιηιzι ..нєяgüη 1'ηιzι ßιя güη єℓßєт нєρηzι. . .★★


±arKana biLe bakma, yüreğim saNa, gözLerin düşLerime emaNet..

Hiç yorum yok: