13 Mayıs 2010 Perşembe

dedikodu nickleri

ßiri sNa qiT dediqiNde kaLmaK isTiorum dièßiLmeKmi$ sevMek !

KiLiT vuRdum kaLßime !

Snnde a$Kın yaLanmı$ ! Snnde sevqiN yaLanmı$ ! Snde onLar qßi yaLansn $mdi !

[ ... cHoqo Pyenses ... ] ' ßıkTım ßüsßütün HerşeyDen ! Senin YüzünDen kaHreTsn !

[ $ereFSiz HayaT !]

40 dk ders yAp yAp ßiTmèz .
10 dk tenefüs dedikoDuya yeTmez xD

Şmdi öyLe uZakki qeLdiqm yoLLar, yaLnış ßir öyKüydüm ßni yeNiden yaZ!

UyuşTr Kanımı ßaşımı Döndür yaTır dizLerne ömrümü sönDür! ÇeKme dudakLarnı dudakLarmdan neFesim kesiLsn öperKen öLdr!
  muhabbet msn sözleri
koskocaman bı palavra kım ıster senı defol buralardan!..

kaLdır ay**ını dünyamdan yüreqimi ciqnedin cnm yanıyor!!..

Ne zaman eskiyor sevgiler? ödenen bedellerin acısı harbi geçince mi?

Ce E ! Çık orTaya birdeN..!Ce e kayboL hadi yeniden!..NereLere sakLandın sen!..sobeLerim affeTmem qörmessem!

qösLerimin önünden kayboLup qider hayaT görünmez s**Lanırm..

aLdandm qördüqüm masaLLara...

yaLakaLıqı beniMseyeNLer sewiLsn ben buyuM kimseye ihTiyacım yoq!!..

küLüsTür bu ruHun özZrü yoqqi bnde!..


kaCıoRm i$te heR$eydeN kaCıoRm i$te seNdeN we ßendeN..!!

Ha Ha Ha..i$te hayaTım ßöLe ßo$ ßiR kahKaha..!!

ewweLim seN oLdun ahiRim sensiN..!!

ßa$ka tüRLü ßi$ey ßu yaLnıZ seNi isTeYen..!!
 dedikodu nickleri

1 choK sıkıLdım..2 neyDi ya unuttuM xD




kalbimm esqii fabriqaaaa yoqq ardıqq o çalışnlarrrr

Hepiniz iLeTiLerim qißisiniz SaDece anlık..


boş resiMler... sen yksun... o üsden şekilli bos sanırsam... artıq usat elİni qie ösel insan qurtar bni..!!

biRaz kaLbim kıRık oLabiLiR ama yanımda azda oLsa yapı$tıRıcım vaR...

KıRıLaN hAyaaLer mİ BatTI Elİne??

''phéN héP s** TaraFıma Dönüq yaDaRım qaLßimDéqi >>$Hén<< é$iLMé Diéé....HéR$éY'm''


? °'Chekinqen.° ?

Hiç yorum yok: