25 Mayıs 2010 Salı

harbi delikanlI nickler

Şimdi düşünüyorum da.. Sayamıyorum bile gidenleri. Aklımda bir kaç isim ve gözümün önünde bir kaç flu yüz var.


Yükü.mü aLmı$ üsTümden
Geride kaLan C.o.c.u.k.L.u.k


Ya$am GariP bi Döngü .. HayaT KesiT keSit . . eLLerimDe Cam KırıkLarı we eLLerim KesiK .


Sensiz Kimse miyim Kimsesiz miyim Bilmem..
Hiç bilmek istemem.


Kırmak istiyor bırak qitsin...
üzmek istiyor bırak qitsin...
birdaha dönmesin....


bu şehir bu kalabalık bu karmaşa...
içim burkuluyor...
onca insan bir sen olmuyor...
ve sen onca insandan biri olmuyorsun...
   deli nick sözleri
...Elimden geleni ardıma koymakla meşgulüm...

oySa öLünücek ßirsey yokmus Sen gidince msn yasanacak ßirsey oLmadığı kadar.

DüsLerin ÖyLe Narinki , Sahip Cık !.


*Sana Dair..
Bu s0n çizik BırakTıım
üsTüne k0rkarım
özLeyecek Seni
Benim kadar
..DefTerim..


DiyemedikLeriMmm birikti iÇimde...O kadaR çoK biriKti ki artıK söyLemek biLe çözüm değiL...
harbi delikanlI nickler
Nasıl geçer bilmem
Üstümdeki sen lekeleri
Ben olduğum yerde dururken
Benden gitmiş aşk sözcükleri


Al eLini Kalbime KOy.. İşte Gerçek Bu..


*Senin gökyüzünde uçamam!
Kanatlarım kırılır.
Düşerim...
Gökyüzün dar gelir bana. Yetmiyor işte bana ayırdığın en güzel zamanın,mekanın,olayın,sevdan ... Yetmiyor işte! Uçamıyorum, istesemde ..
Kırılır kanadım.
Düşerim..
Ayrılık zor gelir bu bedene ....

Hiç yorum yok: