23 Mayıs 2010 Pazar

aşk nickleri

Kırmak istiyor bırak qitsin...
üzmek istiyor bırak qitsin...
birdaha dönmesin....



ihTiacım oLan aska,svqie,svqlie dostlua hersee sahibim .
qeride kalanlar sizn olsun.
~
yeterki uzak dur?


Ben Yaşadıkça Siz Çıldırın . *


aşıq oLucam bNn..bNim oL desen oLmam.hadi kaL deseN kaLmam. baqLasaNn durmam..


bu devasa şehrin uçsuz bucaksız sokakLarında seni qörmem.. tesadüf mü yoksa kader mi?
sen qüLerken qörmek mi beni üzüyor yksa
unutuLduqmu biLmek mi ?


Yalnızlığımı örttüğüm yalnız bedenler de terk etti beni..


   garip msn sözleri
Bir ses beklemek senden
Soluk beklemek
Suskunluğun en acımasız olduğu zamanlardayım
Hiç bu kadar uzun susmadın sevgilim.
Hiç bu kadar uzun gitmedin bilmediğim yerlere
gözlerimi götürmeden yanında!..



bir keşkeye daha yer yok unutulan kaLbımde

Sensiz Yasamak Varsa Kaderimde Katlanırım...
Yüreqim Dayanır Bu Acıya Seni SENSİZ Yasarım.Alır Basımı Giderim Bu Şehirden Seni TerkEderim Ben!
Hatıralar Yeter Bana Hic Üzülme Sen...

Yükü.mü aLmı$ üsTümden
Geride kaLan C.o.c.u.k.L.u.k
ßı.rakma be.ni aniDen ..

Hani DerSin ya öLürüm Senin için . !
ßen onLar için Ya$amayı qöze aLdım.

küCüK beBein oLaım sLLa bNy ayaqıNda.. !
aşk nickleri

iLk * m Sin ! iLk ' m


Hersey BasitLesir " 1 " anda.. ama suc basitLestirene deiL basitten kacana kaLır..


HaYaTımDan ÇıKarDıqLarım AsLa KaYßım DeiL aKsiné KazanCımDır..!

Ya$am GariP bi Dönqü .. HayaT KesiT keSit . . eLLerimDe Cam KırıkLarı we eLLerim KesiK .


Sensis Kimse mi Kimsesis miim ßiLmem..
Hiç ßiLmek istemem [!.

YaLnısDım AnLatamadım..Ne Sana Ne De Bi Ba$kasına..

AyrıLık SeninLe qurur Duyuor.. Ben mi en farklı Beni Boşver..


y0Lun aCıq oLzn kmSe qRi dönmes..!


beLkide ben sana muhtacım..
herşeyimde sen varsın bazen..
en şizofren olduum zaman depresan'm
en yaLnz oLduum zaman qöLqem
kaybolduqum zaman ı$ıqım oLuyorsun..
hatta okdar kanıma işlemissn ki
bazen kendimi bulmamı saqlayan büyütecim
KararLarımı vermemi saqLayan düşüncelerim
ve hatta yanına qeLmemi saqLayan kanaTlarım
imkansızLarm..

Hiç yorum yok: