20 Mayıs 2010 Perşembe

gothic nickler

Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki;
Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı..

kalbimdéki sancılar ba$ladı kaybédiyorum bén kéndimi..
bugün warım ama yokolunca anlarsın sén déérimi,,
sokaktaki hérkés béni göstériyo,"méraba bén o yorgun sérséri."
péki kabul édiyorum ihanéti ama bunu içimdéki çocuk kabul édémédi..

ŞéкéяLî ЧâLâηLâяiмiz ωâяdi Єη Çøк ßîявîяîмîzé SőγLéмéγi Séωéяdîк яøL γâpмâγi Séωéяdîк hîς 0γuηćâqiмiz Чøктu... Séη ßéηiмLé 0γηâяdiη,ßéη qőzγâşLâяiмLâ..!


ßiLdikLeRinin ßiLqisizLiqiNdesiN ki siLmek isTedikLeRinin defteRindeN zateN siLiksiNn..!!

Hayat!
Geç kaldım..
Eskilere at beni!

HaDi,son defa fısıLda kuLakLarıma,
Son defa baqır,paS tutmuş susKunLuğunu...

Sahte qüLüCükLer yontuyorum yamaLı cepLerime


Her gün ßiraz daha düşüyorum unutma yokLuqunun tam ortasına
Her qün ßiraz daha üşüyorum...
 rock nick sözleri
Kimsem olmadı benim, kimse sen olmadı hiç


MutLu sonLa ßitén hikayén oLamam..(!)
GéLmédiqin ÖnémLy DéiL GéLsén ÖnémLy OLcakty..!




αşкмι ∂є∂ιη кαяşιℓιкѕιz σ кιşιηιη уαηℓιzℓιğι∂ιя уαηℓιzℓιğιη∂α уαşαттιğι ∂üşüη¢єℓєяι gιzℓι αяzυℓαяι∂ιя вєη¢є…


ölüm yine aynı yerde aynı saatte çıktı karşıma ama bisey eksikti ve ben hala gülmekteydim çünkü sen çoktan ölmüştün


Yine Dert,Tasa,Keder Herşey ßeni ßuLur ingilizce Hayatın AnLamı ßumudur

Uzak Durun DüşLerimden. Cekin Terapi OrduLarınızı

Dü$Lermde pusLu ßi intikam biLeklermde ßayat ßir intahar øySa öLünücek ßir$ey yokmu$ Sen qidnce ya$anacak ßi$ey øLmadıqı kadar!

Bir cinayetten ibaret katlettiğin satırlarım

ßέηi †aηЯidaη qέLέη мέsajLaЯLa iKηa έ†мέyέ caLi$мa !.. KέηDi i$LέDiqiη quηahLaЯLa ßέηi su¢LuyoЯsuη...


Merdivenlerden çıkarken orada olmayan bir adama rastladım..bugün de yoktu orada!..keşke,keşke hiç gelmese...


Birgün bu eğlenceli ışıklar bitecek..yalnızlık gerçek demek..gerçek bizi çekecek!!!..


Bizden nefret edin çünkü sizden değiliz,arkamızdan hep küfredin kendimize kefiliz,dünyalarımız farklıdır anlaşamıycaz eminiz..asadan ölümü çıkaran üstadın nesliyiz biz


| Tweety qörünümLü tazmanya canavarLarı |

asLa buLamadım meLek kanatLarımı ben..

Hiç yorum yok: