30 Mayıs 2010 Pazar

tatil nickleri

Toprak suyu seviyormus. -Sanane-
Leyla mecnunu seviyormus. -Bizene-
Ben seni seviyorum. -Kimene?-


Sesini deiL sözünü yükseLt..!

Kaliteni qösterdin şimdi satışlarda mısın??


Bir korsan oLup tek qözle aqlasam daha az qözyası akar mı yanaklarımdn..?


ßu saatten sonra benden sadakat bekleyen kendine köpek alsın...!!!


yok bir daha seni düşünmek
Koklamak kokunu. ?

ßana bak zayıfLamış gördüm seni!!!
Karakter oLarak tabiki xD ehehehe


hayatı çöpLük farzet sende biir piisLiik deqiiL misin.?? sen vazgeçilmez sahtekar yaLancının ta kendisisin..Unutma.!! sahte ve yaLan oLan her Şey dünya kapsamında senii bekLiyor.!


Affım olsun hain darba , yediğim darbelerle sığındığım rabba.365 gün 52 berbat hafta
  yaz msn sözleri

Ben aklımı dile düşürdüm , kapalı kapıdan kafamı çıkarıp kafayı üşüttüm


Parlayan bir alev gibi görünürdüm ama sönüktüm


Bana yalan söyleceksen önce gözlerimle anlaş !


ßir$éyLér ßana iLk a$kımı hatırLatsada son a$kım séndın asLa anLamasanda


qittim dié yüzünüz qüLmésin warLıım yétér huzursuzLua


SéNDéN FaRKLı TéNLéR...Né KadarDa SéN' Lér?


sħЄqЄг вis'ħЄ.sħЄгіи вis^ħЄ.мΆиγak вis'ħЄ.ƒéиa вis^ħЄ.γǾq вőLé вis^ħЄ


Ben şeni, son Rondo bisküvimi veyecek vede yolculuya çıktıyında aykandan ülkey çikolata yemeyecek kadar şok seviyoyum...


aydınlıın hapsolduu karanlıında ösgür bırakıldıı yerde komik son çırpınışları ruhumun..
tatil nickleri

ßeLki de heR yoLun sonu saNa döNmeKk..!!


dı$ qöRünü$e öneM weRmem rontqeN fiLmi cekTiRip qeLinN


susMak qeRekiR ßazen i$de tam da qeRekeN zaManda susuyoRum aRtık..çünKü susMa sıRası aRtık ßenDe..!!



yokLuqnda cok sey deiStii ...Hani bi éSkii bénn vardiýa sÉNi öLümüné séVeNn iSdé gíttí o hémDé cok uZakLara ....



kardan adamLar yaptIm
hepsini kahRamanIm sandIm
avuçLarImda eridiLer..
teLLi duvakLar taktIm
her defa sanki akLadIm

Hiç yorum yok: