22 Mayıs 2010 Cumartesi

kIz nickleri

ÇığLık atmaK istiyor içimin DerinLikLeri // ßu korkunç sessizLik durduruyor ßeni


ßÜTün dünya GüNAHkaR MAsuM dEĞiİLiz HiçßİrRİMis


YaLnız Yaqmur Yagdığında Séwiyorum ßu Şehrin InsanLarını.. ,, Herkésin Yüzü Gözü IsLaq ßaşLarı Egik.. ßenim H£p oLdugum GiBi

ßeni hayaLLerimin ßittiqi yere aSın!

hayat bir kez daha ağıtlar yakıyor günahlarıma….

Tutunmaya çalıştıkça nefeslerime ellerin itiyor beni yine kendi içime ve sözlerinle baş başa kalıyorum..


göglerin inleyen efendisi,çağıldayan ruhunla varlığıma lanetini nefretli üfle birkez daha...üfle ki asırlardır kendi karanlığında çürümeye mahkum edilen bu ucube tenimin her bir hücresi son kez kavrulsun ve acılı kıvranışlarım anlam bulsun...

  kIsa msn sözleri

Yalnızlığımı örttüğüm yalnız bedenler de terk etti beni..


Hiçbir şey diyen bir cümlenin
Ortasına terkedilmiş bir kelimeyim
Öznesiz,zamansız,zarfsız...
Mektupsuz,adressiz..


άşк √άя, ŋє мµτℓµℓµкℓάя... Đõят е√άя Чάℓŋιجℓιк √άя...

ölür gibi yapınca acım diner mi?? Sence


İki sözümden biri öLüm oLmuşqen;hayata tutunmamı nasıL beqLersiniz ki benden?


sheytanlık bnm yaşam tarzım...

r

Anlamaya çalışmak saç...ık..!Anlamadan yaşamak şekilli gerekiyormuş..Ama bazen!
kIz nickleri
Unutmak gerekiyormuş unutulma pahasına..
Zaman değilmiş gideni getiren..
Aslında zamanmış var olanı g*türen..!

Ruhum cok Yaralı Cok Kan akıor ruhumdan.. Dursun artıq btsin artıq.. qecsin ßu yaralar Yoruldm yara alMaktan..


Artık kapıyı çalan ben değilim anne ruhuma başkası girdi dünyanın son günü gibiydi sanki tüm dokunduklarım eriyip gitti… Artık o küçük çocuk değilim anne içime bir canavar yerleşti…


rüsgar alıp gotürür bni sonsuz karalına.. canım yanar çığlıqlarla.. ama hiç acı yoq ..!üsmes beni ağlamaq bedenim alışmış sonuçda


Yokluğun, ismi bile henüz konmamış bir çocuğun katilidir şimdi....


DüNya ßiR fiLm açıLıR peRdeN mutLu s0Nda y0k kaçaR hep seNden..NefRet edeRsin seyiRciLeRden..sahNesi geRçek tek 0yun öLümdüR..

Hiç yorum yok: