27 Mayıs 2010 Perşembe

vefasIz msn sözleri

Git artık !
Sustuklarını bana harcama…
Dilimdeki pasaklı küfürleri kaldıramasın
Yüreğine gelmeye vesaitim yokVe kalmaya yerim…
Git artık ! Yollarını bana harcama…


Acaba kaç çeLme yedin ki, şimdi yerLerdesin? (;

~ S U S ~ be yüreĞim bende biLiyorum özLediĞimi..~ S U S ~ ki arşiv biLmesin özLediĞimi.. (

bakiyоrцmda viсdaniniz çoκ temiz ςünkü(!) оna іhtіyaς dцyцp hіς kцLLanmamişsıniz...

her sözümüz ĐuĐakLarĐa qüLücük oLĐu. ĐöИme ihtimaLi Чok aЯtiқ o qüLüşler Đü$ oLĐu..

~Laf Sokma qibi $uurSuzCa ÇabaLara qirmeyin Kapak üStüne kapak yapar TefaL'e Numune Diye yoLLarım...

~ Ne sen bilirdin yoluna çıkacağımı ne ben bilirdim sana rastlyacağmı; derler ya tesadüfler [aşk]ı getirirmiş ve insan ölümüne severmiş ..Ölmüne SevenLer hiç seviLmzmş (:

Selamsız Geldim wedasız Giderim..   yardım nickleri

aLdığım Hér Ñefes Séni Yùréğime Beni isé õLüme ZincirLiyor !

öyLe-böyLe eLbeT unuTurumm, Bna SöyLediğin SözLeRi Sana yuTTururum ! Baktım yerLerDesinn bi TekmeDe Ben vuRuRum! ;)

Sen ßenim a$k ararken ßuLduqum ßirisi deqiL , hiç akLımda yokken a$ık oLduqumsun ...

qeLme ! KüçüLüyorsun.. ÖyLe büyük bir acıyLa gittin ki, Bıraktığın boşLuğa küçük geLiyorsun, soLumu doLduramıyorsun!..

1 inSna zorLa sewdremeZsn kenDni..bna qweN diemezSn.. eqeR kaLbnDeki yanqını hSSetmiorSa ona tek bi söz sLeyebLrSn 'knDn biLrSn'

Kimisi Küfür Eder Seviyesi Düşüktür.. Kimisi ßi Laf Söyler Anlamı ßüyüktür !

Canımdaki her nefes nefesine
eklensin, içimdeki her nefes hayalinle demlensin, bırak bu gönlüm
varlığınla renklensin, sen benim gönlümde yaşadıkça şekilli özelsin!

KoLay DєğiLdir Sєni SєviЧorum Dєmєk.Dü$ünmєDєn asLa SöyLєmєmєk qєrєk.SєviЧorum DєdiЧsє Чürєk,öLєnє Dєk SözünDє DurmaSı qєrєk...!

Sєνqiуi тα$ıмαк DєğiL , нαSrєтi Çєкмєк zσr. qüLмєуi υNυтмαк DєğiL , αğLαмαуα αLı$мαк zσя.уα$αмαк DєğiL , özLєуiρтє qörємємєк zσr

En Çok Seni Özlerken Yeniliyorum Hayata...Seni Yaşayamadım Belki Ama,Sensizliği Ezberledim Yokluğunda...

Aşk hiç ummadığın biranda kapını çalıyorsa, için ürperiyor, nefesin kesiliyor, kalp atışların hızlanıyorsa; sakın korkma! unutm a ki ansızın gelen aşklar büyük mutluluklar getirir..!
vefasIz msn sözleri
♥ '' SєηSiz αηŁαмSızıм '' ♥


UzakLık nediR ki sewqiLi ?? ßiz Allah'ı göRmeDen sevmeDik mi ? ♥





düştüm
ve bitmedi senin sevgin
bitmedi kırılganlıklar
bitmedi özlemler
senle olan ne varsa hala bende
ve ben assam da sensizliğin ipiyle kendimi
bitmeyeceksin bende






Sen iki yüzlüsün !
Söyle ,
Hangisine tüküreyim ?
(.






Sustu içimdeki,
Yorgun yüzündeki,
Düştü sevgi elindeki,
Öldü
Bir melekti







gitmek, çoğaltmıyor hiç bir masalı " diyorum
Susuyor
" kalmak ölümü yaşatmıyor " diyorum
Gülümsüyor
" gitmeliyim " diyorum
" kalmalısın " demiyor (:






Sαdєcє Susмαk İsтiчoяuм
чαŁαи İиsαиŁαяı KααŁє αŁмαdαи! (.
нαkŁıчkєи , нαksız gözüksєм вiŁє kєиdiмi sαvuимαdαи
нuzuя вuŁмαk isтiчoяuм gözŁєяiмi kαpαчıp , kiмsєчi αимαdαи
SєssizŁiği diиŁємєk isтiчoяuм,
нєяşєчi чαşαмış giвi чαpαяαkk

Hiç yorum yok: