6 Mayıs 2010 Perşembe

Garip msn nickleri

Bir daha hiç görüşmemekti senin seçimin seni severken kaybetmek niçin anlamsız bir öfkeyle doldu için seni kırdım biliyorum bir hiç için ayrılık nedenini hissediyorum artık dönüşü yok biliyorum her gün seni düşünüyorum ama artık sensiz yaşıyorum neyse canım sn son değildin ama bil ki son olabilirdin böyle olmasını da sen istedin beni zaten hiç sevmedin


Gozlerimden ya$lar akiyorsa, keyfimden degil gidi$indendir. Yumruklarimi vuruyorsam masaya sana kizdigimdan degil pi$manligimdandir.
Sucu yalniz sende ariyorsam bilmedigimden degil gururumdandir. Sana hakaret ediyorsam kinimden degil uzuntumdendir Kalbimi sana sakliyorsam ölesiye sevmek isteyi$imdendir. $imdi senden ayrilmak istiyorsam sevmedigimden degil sevilmedigimdendir


HerKezin Biraz Faili Oldugu MecHuL Garip msn nickleri  Bir Cinayetim şimdi...


˙·٠٠•●کZ–Ben siyaha sonsuz bir anlam yükledim, seninle ilgisi yok... کZ– ·٠٠•●


Ўεмįήįm Ў£мįή DمмمяLمяıмdمkį Kمή Cمήlм ôLگµή.. گεndεή كم$kمگıήı گ£v£яگ£m كµ Cمή كمήم Hمяمм ôLىµή...


•كєи уσℓυмυ ѕєçтιм уα ѕєи уα ِℓüм ..•

ѕєиι ѕєν∂ιğιм кα∂αя нιç кιмѕєуι ѕєνмιуσяυм...

UGRUNA FEDAKARLIK YAPAMADIGIN SEVGIYI YUREGINDE nefret TASIYP KENDINE YUK ETME

DENIZLERDEN KALEM BULUTLARDAN KAGIT YAPTIM BELKIDE BIN DEFA SENI SEVIYORUM YAZDIM APTALL! SENDE INANDIN BEN SENI yalnızlık SEVMEDIM BEN SANA TAPTIM



BeNi uNuT DiYe HaBeR GöNDeRMiŞSiN; öNCe Bi DüŞüN HaTıRLaNMaYa DeĞeRMiSiN???…

Sen benim adımı bile anamazsın. Bırak dost kalmayı sen benim düşmanım bile olmazsın...
 enteresan msn sözleri

ѕєνєη ιηѕαη gιтмєуι вιℓє gєçιямєz αкℓıη∂αη..gι∂єη ιηѕαη ѕєνмємιşтιя вєη вυηυ öğяєη∂ιм


UNUTMA NASIL SENSIZLIGI BEN YARATMADIMSA TADACAGIN BENSIZLIKDE BENIM ESERIM OLMAYACAK..!!!

Hadi Be!!! Aşkmış, Meşkmiş, Seviyormuşmuş, Yok GeLmezsem YoLumda ÖLüyormuş. Ya Sen Çocukluğunda Çok Masal DinLedin, Yada Ben Soğumuşum İnsanLardan Ya Sen Cok Seviyorsun Yasamayı Yada Ben Soğumuşum Yaşamaktan. Boşver; Düşünme ÖyLe karizmatik Kara Kara

ßĔŃ ĤÁĹÁ ŶÁŔÁĹÁŔıМĹÁ ÚĞŔÁŚıŔĶĔŃ ßÚĞÚŃ ĞŐŔĎÚМ Ķı ŚĔŃ ĶĔŃĎı ŶÁŔÁĹÁŔıŃıŃ МĔŔĤĔМıŃı ČŐĶŤÁŃ ßÚĹМÚŚŚÚŃ ...


BIR OMUR BOYU SENINLEYIM DESENDE ISTEMEM CUNKU SEN RUZGARIN COSTURDUGU BIR TOZBULUTUSUN BUGUN BANA ESERSIN YARIN KIMBILIR KIME ??


hanı bırbırımızı olenedek sevıcektık olen kım oldu sevgılımm ????

sen bana hep haketmedıklerımı werdın sımdı ıse ben senden haketmedıgın yanı benı alıyorum sen bunu hakettınn ..!!!

EN BUYUK HATAM SENI SEwMEK DEIL SENIN BENI SEwMENI BEKLEMEKKK ...



Senİn İçinde ßen ßİtmİ$ oLsaydIm ßenİm İçİmde Sen Ya$Iyor oLmazdIn.

Hiç yorum yok: