8 Ekim 2007 Pazartesi

Nefret Nickleri

AL HADİ HANÇERİ ELİNE VUR HADİ SIRTIMA ACIMA GÜLÜM NASIL OLSA KAHPELİK SON MODA!!!

SEN BENİ ÖYLE BİR HALE GETİRDİNKİ DOSTLARIM BİLE BANA GÜLDÜ .BEN SENİ ÖYLE BİR HALE GETİRECEĞİMKİ DÜŞMANLARIN BİLE SENİN İÇİN AĞLAYACAK.

Erkekler kallestir sevgiden anlamaz sil gözyaslarini be gulum seven aglamaz....

tanrı sana öle bi ceza wersinki benim seni sewdiğim kadar sende başkasını sew we o bir başkası benim seni sewdiğim kadar senden NEFRET ETSİN.!!!!!

çok özür diliyorum ellerini tuttugum, için çok özür diliyorum gözlerine baktıgım için,çok ama çok özür diliyorum seni insan yerine koyup sevdigim için.

Hani insan aglamak ister de, gözlerinden ya$ gelmez! Hani gülmek ister, yürekten gülmez! Hani birini bekler, o hiç gelmez! i$te o zaman ölmek isterde, ECEL GELMEZ...!

Hiçbir insan için aglamaya deymez.Çünkü degen insan zaten aglatmaz!!!

3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen kendini 10 kuruşluk hissedermiş şimdi aynaya bak ve o 3 kuruşluk suratına tükür

sana bir teşekkür borçluyum.çünkü sen bana aşkı,aşkın yanında da nefreti öğrettin.keşke öğretmeseydin,keşke seni öldü bilseydimde senden nefret etmeseydim.elveda eski aşkım yeni nefretim.

Gül filizlendigi günden itibaren güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş her gece ayın görkemine kapılıp gülü bıraksa da, gül yıldızlara kanıp güneşi unutmaz

Seni sordum sokak lambalarına; bekleme boşa gelmez dediler.Boynumu büküpte baktım onlara, halime bakıp zavallı dediler.

An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler bilrimisin? İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış. ,

Bir ömür boyu seninleyim desende istemem artık.Çünkü sen rüzgarın çoşturduğu bir toz bulutusun.Bugün bana esersin yarın ellere.

Aşkımız su üzerine yazılan bir masaldı, göz kırpımı kısalığında kelebeğin ömrü uzunluğundaydı. Kalbimizde bir ömür boyu çekeceğimiz yaralar bıraktı

Adını kalbime aşkla kazımıştım boşver aldırma belki bir gün silerim.Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özür dilerim.

Bir gün seni unutmak zorunda kalırsam aşkımın küçüklüğüne değil, çaresizliğimin büyüklüğüne inan.

Uçurumdan düşerken tutunduğum dal olsan ölmekten değil seni kırmaktan korkarım ki.Tutunduğum dalsın.Beni affet.

Unutmaya beş kala gözlerini ve sana dair ne varsa bitmeye yakın işte bugün ben her şeyimi sende bıraktım sırf aşkımı aldım elinden onu da kaybettim. HÜKÜMSÜZDÜR.

Hiç yorum yok: