22 Ekim 2007 Pazartesi

Sarki Sozleri,Kolera Nickleri

onSUz oLmuyor Tanrım!
*Nedense ayrıLıkLr koYar inSAna!
*ßırakTIğın gißiYİm biRaz dHa saßırLı
*niYe ßu yürek yaRIsıyLA ßarıŞmıYOr.!
*oTurduğuN yerDEn ßu iLİşkiYİ ßiTİrecek güÇ yhok güsELİm!!
*içimDE seNDEn ßir paRçan vhar uYUtmuyor gaREZİ neDEn ßNa ßu kadERin
*akLıma aRa aRA gELİyor qüseLLiğin
*üsTÜne aşq yasıP ağLAdım saßahLarı
*ßNİ anlasın ßna kısmasın dilerim kıRIlmasın
*ßuqün ayRILık haßerin geLİr ßna hiç uğramasın!
*öLe masumDuki seNi hiç üzermiyim
*sen ßNm yüReğimi aşqa biras uzaq sandıN
*oySa kaç ZaMaN seVdim ama ßir kere yaNdım
*iki kaLp AraSındaki en kısa yoLda ßirßiriMize sarıLıp yürüyorduk
*kenDini geLde bnm gözümDen göR ßir dHa aşqa güVenmeYeceksN!
*kim ßiLecekTiki aşqLar Nankör.!
*akLıma ßir keRe geLdi aşqımıs seVmeyi FırLaTıp aTması çhok zor
*keLimeLErden aLacakLı bi sağIr gßi!
*iÇİmi döKtüm ßuqün yhokLuğumLA konUŞtum!
*yüSÜnü iLk keZz göREn ßi çoCuk gßi göRDÜm keNDİmi!
*paRAMpaRÇA ne vARsa kaDInıMMm!!
*neOLur gEL ßn senSİz isTAnßuLA düŞmanıMMm!
*kesTİğim ümİTLErden yeLkenLer yaPtım!
*gerÇekmiYDİ TuTunmaya çaLıştıkLArım!
*ßeLqi ßi qüN öSLerSin.
*ßeLqi doLar gösLErin
*siL qöSÜnün yALnıZLıkLArıNI.!!!
*O aN FIsILDa duVarLAra aDImı!!
*herßiri haYran sNA.!!
*Lİke A ßoY.!!
*uPgRade U
*ßeATiFuL LİaR...!!
*seSİmi duYmuyOrmuSun! sNa aşıqım DİyorUm seSİmi DUymuyoRmuSUNn!!
*sNa saRı LaLeLer aLdım ÇİçeK pAZArınDAn:Pp
*seNİ seFİorum ßoŞ derSLEri tıPkı yaS TaTiLİ gßi
*qiDEnLEree güLe qüLE kaLAnLAra seNEye göRÜşMek diLEğiyLe::
*eyyh aŞq nerDEsin qüseL yerDESin seN herYerdeSİN tMmDa nerDESİn
*oDamın haYaLetiSİn seSLiğİNe aşıqımMm...


kolera nickleri

Hiç yorum yok: