23 Ekim 2007 Salı

Aptal nickler

-bir aptalın beni öpmesine izin veririm ama bir öpücüğün beni aptal etmesine asla

-benim yüreğimde gözyaşım gizli
yüreğim kederli gözlerim nemli
mutsuzluğum bak yüzümden belli
sensizlik zindanlar ülkesi gibi.

-allahım canımı öyle bir sonbahar günü al ki o vefasız mezarıma koyacak bir gül bulamasın

-seni ben değil gözlerim sevdi onlar seçti onlar beğendi gittiysen banane onlar ağlasın

-göz göze gelme gözlerimle o gözler bana birşeyler söylüyor bakışlarını kaçırsan da benden o gözler beni sevdiğini söylüyor.

-ben her karesi siyaha boyanmış bir bilmeceyim çözmeye çalıştıkça içimde kaybolursun

-bir çocuk gülüşünde rüzgarın en çapkın öpüşünde yağmurun her saçına düşüşünde beni hatırla

-erkekler belediye otobüsüne benzer kaçırdım diye üzülme arkasından yenisi gelir

-kıyamet kopacakmış kopsun dünya yıkılacakmış yıkılsın banane ben onu seviyorum biriciğim gidiyor giderken son bi söz son vedayı esirgiyor.

-tek seni hep seni mahşere seveceğim biliyorum biriciğim yolunda öleceğim

-sevme sevsinler sana önem versinler ağlama ağlat ki değerini bilsinler.

-aşk bile bile tutsaklıktır
-sen öyle sev ki gözlerinden akan her damla yaş sevmesini bilmeyenlere sadaka olsun

aptal nickler

Hiç yorum yok: