25 Ekim 2007 Perşembe

Sarki Sozleri Nickleri

eller günahkar diller günahkar bir çağ yangını bu bütün dünya günahkar

sen aldın en güzel seni içimden
kurban ettin kendine
kabusları sana bırakrım
içine binlerce sitem kattım
beni rahat bırak
başka uykulara daldım.

sevmek bende gidişin kadar basit değil

pişman olup birgün dönerse geri
yıllar geçti unutmadım ihanetini
affetsem de yalan gözlerini
allahından bul ben susuyorum.

silemiyorsan karalayacaksınn

delisin derdin hep doğru,hiçbir raporda sabitlenmemiş deliliklerim var benim hele biri vardı ki en büyüğü seni sevişim

yalnızlık kolarımda sen nerdesin.?

ey hayat anlasana ertelenmiş bir sevgi borçlusun bana

unut beni dedin unuttum seni geçiyor şimdi günler birbirinden farksız hayalsiz düşsüz muradına erdinse şimdi kal uzaklarda bi yabancı gibi

bir yanım bir daha hiç kimse onun kadar sevilmeyecek derken bi yanım sakin sessiz..

idama hazırlanan mahkumlar gibi boynumda bir ip ayağımda zincir elim kolum bağlı sevdim seni.

ne kadar uzakta olursan ol yüreğim yanında

herşeyin yalan olabilirdi ama sen beni için tek doğruydun:-O

nerelere gideyim sen yanımda olmayınca...

beni sensizliğe mahkum ettin


şarkı sözleri nickleri

Hiç yorum yok: