23 Ekim 2007 Salı

Yalan nickleri

*SEV HADİ NAZAR BONCUĞUM!!!(ya sev ne olur)

*yanlızlığımı seninle paylaşmak isterdim ama yanlıklık denen bir şey kalmadı artık yanlızlıkta artık YANLIZ!!!

*sevmek bir hiçtir bence...hiç olan şeyde yoktur bence...aşk yalandır bence..yalan olan şeyde yaşanmaz bence...!!!!!!

*hıçkıra hıçkıra ağladım bu gece
ümitsizliğe kapılıp kayboldum bu gece
seni düşünüp hatırladıığım zaman
kahrolup acımdan ağladım bu gece....!!!!

*artık böyle aşklar kaldımı ismini silemediği bir yere yazabilecek,hiç korkmadan SENİ SEVİYORUM diyebilecek?????

*SOUND OFTHE=====kıyametin sesi=====kıyametin sesi çok uzaktan geliyo....!!!Uzaktan gelen her ses bilki çok yakındadır...!!!!!!

*UNUTMA UNUTTUM DEMEKTE..BİR HATIRLAMADKTIR...!!!!!1

*bir gece balkonda oturup tek bir yıldız gördünmü gök yüzünde....gördüğünde saatlerce ona bakakaldın mı?yıldızın kıymetini anlamayıp başka yıldızlar ardın mı GÖK YÜZÜNDE?????

*umutsuzluğun sürdüğü bu vakitte ben hep yanlız yapayanlız...!!!!!

*ne DOST ne SEVGİLİ dünyadan uzak bir DELİyim..!!!!!

*gelsen yinebazı bazııı...!!!!
sevsen yine bazı bazııı...!!!!(bazı bazı değil hep)

*SANA GİT DEDİĞİM GÜN GİTMELİYDİN....

*Söz vermiştin yıllar önce bilmem hatırlarmısın...bilmiyorum
ama hatırlarmısın o yıllar önceydi...

*gözlerin gibi sende yalan söyle...!!!!!

* özlüyorum desem özlenmek uğruna yetmez ki
sevitorum desem sevgi kolay şey değildir ki...!!!!!


yalan nickleri

Hiç yorum yok: