24 Ekim 2007 Çarşamba

Artis Nickler,Ozel Msn Nickleri

Kahrolsun Hiç Yakamı Bırakmıyor,Müslüm Baba Olmadan Bu Hayat Çekilmiyor.
BeDeNiNiN BaKiRe OlMaSı ÖnEmLi DeĞiL..RuHuN FaHiŞe OlMaSıN...!!!
Boş Yere Koşarken Hayat Yolunda,Ne Dertler Çekmişiz Bilenimiz Yok,Gözlerden Dökülen Gözyaşlarıyla,Eriyip Gitmişiz Haberimiz Yok.
Güller Arasında Bir Diken,Kırık Bir Masada İçki İken,Sahilde Oturup Denize Bakan,Bir MüslümCü Görürsen Beni Hatırla
Aramayın Bizi Lüks Meyhane Köşelerinde,Biz Aşk Şarabını Şişede İçenleriz,Sormayın Bize Aşk Nedir Diye,Biz Aşk İçin Can Verenlerdeniz.
Bizde sabah olmaz
Bizde güneş doğmaz
Biz Müslümcüyüz kızım
Size göre bizle dost olmak
size yakışmaz
Toplumda hep tersleniriz
Belkide sevilmeyiz
Biz sadece sevdiklerimizin eseriyiz
Sen olmasanda
İstesende istemesende
MÜSLÜMCÜYÜZ
Özlemesende Özlüyorum,Hiç Gelmesende Bekliyorum,Rüyamda Seni Hep Görüyorum,Hala Seni Çok Seviyorum
..::BeN NeDeN DoĞMuŞTuM uNuTTuM aNNeM ::.....::Her Gün 12'den Sonra Şarap Ekmek Sen ve Ben::..
Leş Kargalarını Seferber Gördüm,Kimini Yer Kimini Bakar Gördüm,Şerefsiz Ellerden Şerefsiz Dillerden Şerefe Kalkan Nice Kadehler Gördüm
FaHiŞe GöNüLlErİn KaHpElİğİ kOyMaZ bİzE.... bİzİ uNuTaNı BiZdE uNuTuRuZ kAhPeCe...

İSTANBUL`U DUMAN ALMIŞ
ETRAFINI ESRAR SARMIŞ
GÜZELLERİN İÇİNDE
BENİ SEVEN BİR YAR VARMIŞ
KERPİÇTEN DUVAR
İBNEDEN ADAM OLMAZ
OLURSA ESRARKEŞ OLSUN

artis nickler

Hiç yorum yok: