24 Ekim 2007 Çarşamba

Carpici Nick Sozleri, Suslu Nickler

Tek kişilik dünyamda ölçülü adımlarla yürüyorum, boşverdim ve ben artık masalıma geri dönüyorum...

Acımak sevgi değildir,üstünlüğün kabulüdür. Hoşgörü sevgi değidir, istemediğine katlanmaktır. Bağımlılık sevgi değildir, gereksinimin karşılanmasıdır. Sevgi değer vermesini bilmektir. Sevgi yaşama hakkını kabul etmektir. Sevgi varolmaktan kıvanç duymaktır. Sevgi eşitliğin duyumsanmasıdır....


Gel, bir bestem de sen ol Sevda şiirim, aşk erim Ben seni güftesiz de söylerim Çünkü ben Güftelenmemiş aşkların talibiyim Gel, bir martı da sen ol omzumda

Aşk:bir eskiyanin hayata itirazidir susarsa catisma,konusursa savas, yazarsa destan, severse devrim olur..!!tutki ben bir eskiyayim ve seni seviyorum...!!!
ASKIMIZ KARA BULUTLARLA KAPLIYSA EGER...YAGMURUN YAGMASINI BEKLE CUNKU HER YAGMURDAN SONRA GOKKUSAGI CIKAR

eğilir Başlar çatilir Kaşlar En Güzel Aşklar Orta Okulda Başlar

Bilinç altı tuz buz ayna ömür yalancı sayfa
sen yaşamda tayfa o gemiden firarda.

Bir çocuk var ve birde kanayan acıları
Bir sokak var gördüğünde ağladı..

Bilki amasız amansız acımasızdır elalem
Sen seversin o sever oyun biter divanem.

Acıdan miden bulanır baş döner nerde çarem
Aramaktan dizler çöker omuz düşerki madem

KADER ELLERİNİN ARASINDAN YOK OLSUN
DARGIN ÇEHRE SAHİBİNE DOST OLSUN


çarpıcı nickler

Hiç yorum yok: