23 Ekim 2007 Salı

Ask nickleri

-kalbimde bıraktın büyük bir iz bu muydu bizim büyük sevgimiz bırak sürsün bizim hayat hikayemiz gel yeniden başlasın sevgimiz

-aşkından karşılık beklemek suçmuş şu vefasız dünyada neler yokmuş senin beni sevmeye niyetin yokmuş seni sevdiğim için özür dilerim.

-gel gitme bebeğim beni terk etme ölürüm sensiz beni bir köşeye itme ben istedim ama sensiz bir hiçim bebeğim ne olur bırakıp gitme

-zaman aldı götürdü seni benden sevgi istemiştim tek senden ayrılık sonumuz oldu söküp atamadım seni kalbimden

-ben alışkın değilim gündüzlere.

-sana karşı tüm kapıları kitledim o yalan sözlere ben tokum artık

-bir seveni vermiştim uğruna hep beni kandırmış bak boşuna

-kendimi bulamadım arıyorum hala

-suskunluğun yakar beni karşımda durma öyle

-toz bulutu oldu dünyam baktığım heryerde sen varsın kabuslarla doldu rüyam gerçekten seversen anlarsın imkansız aşk ne demek bir gün sevilmeden seversen sen de anlarsın be bebek

-sen uzaklardasın ben daha da uzak hayat bi labirent yaşam ise tuzak

-sensiz bu can yaşamışsa kime neye yarar

-ben seninin sevdiğim yalandır gerisi.

-kaybetmiştim seni soğuk bi kış gecesi çok kışlar geçti ama dönmedin geri

-sevdim sevilmedim seveni sevemedim

-yeniden beni sev bu küçük kalbim erir

-gördüğüm baktığım duyduğum sensen ne kadar seviyorum bi bilsenn.

-ben unuttum çoktan seni dönemem inan artık geri

-vazgeçmem kararımdan kesin artık ağlama sırası senin

-sıradan izler bırakır en tutkulu aşklar

-öyle çok seviyorum ki o zalim bunu anlamıyor.

-yıkılıp kalmışsın bir aşk yüzünden yaşlar misali akar gözünden seni unutanı sil at gönlünden yoksa sende yanarsın arkadaş...

-senle doğmuştu senle soldu bu yüreğim çok acıtıyor gitmelerin senle gülmüştü hep ağlayan gözlerim dönmesen de bekleyeceğim

-seni aramıyor seni sormuyorsam bu senden vazgeçtim demek değildir birdaha böyle sevecek olsam bir kalamde silerdim seni.

-yine herşey yalandı yine herşey yarım kaldı bitti bu masal da
bana yine yalnızlık kaldı


aşk nickleri

Hiç yorum yok: