23 Ekim 2007 Salı

Msn Nickleri

-sen kalbimde öyle bir cümlesin ki sana asla nokta koyamam

-gülümsedikçe ve umut ettikçe bu hayat yaşamaya değer.

-hayatta tek amacın gülmek olsun ama eğer birgün ağlarsan mutluluktan olsun

-ne hissettiğimi bulamadım hala bi yanım çek git bi yanım kal der

-bıktım büsbütün herşeyden senin yüzünden kahretsin

-seven fani ölüm ani sevmeyelim mi yani

-aldırma deli gönlüm giden gitsin sen şarkılar söyle içinden boşver.

-belkide kurtaracak beni gülüşün

-bir kişi tanıdım çok vefasız ve de sözler anlamsız.

-güldüğüm insanları unutabilirim ama ağladıklarımı asla

-aşk kalbimi yakan bir volkan gibidir en sevdiğim tatlı kazandibidir

-aşkın kalbindeyse mutluluğun elindeyse istediğin iki kelimeyse SENİ SEVİYORUM

-eğer sen ağlayarak doğduğunda herkes gülüyorsa öyle bi yaşa ki sen gülerek öldüğünde herkes ağlasın

-eğer birgün beni unutursan öldürmek için hançere gerek yok hasretin varyaa...

-kahkaha bir maske derler bilir misin insan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış

-yine akşam oluyor yine kalbim yanıyor sen olmayınca bu hayat hiç çekilmiyor

-unuttum o güzel günleri maziye gömdüm o ümitleri terkettim bıraktım seni dalgalara kapılıyorum ben

-gülmek uzun zamandır rol yaptığım bir oyun.

-herkese yalan söyle kendine sakın söyleme seviyorsun yine de

-yaşadığım en büyük mutluluk çektiğim en büyük acısın

-ben sana mecburum anlasana seni sevdim tek ben bu dünyada herşeyi unuturum ama seni unutamam asla

-ilk ve son aşkımdın hayatımda sensiz olmuyor durma gel yanıma sensiz hayat zor geliyor bana yalnızım ne olursun al yanına.


msn nickleri

Hiç yorum yok: