25 Ekim 2007 Perşembe

Bilinmeyen Nickler

Seni özlediğim içindir
Beklemenin korkunç zehri
Öldürmüyorsa beni,
Seni özlediğim içindir
Yaşıyorsam;
İçimde umut varsa;
Yine seni özlediğim içindir;
...
İşte yaşamak maceramız bu;
Yaşarken beklemek,
Beklerken yaşamak
Ve yaşayıp beklerken ölmek!

Gerçeğin Gücü ile yaşadığım Sürece Kainatı Bile Feth Edebilirim

Ben sensiz geçen günlerime yanarken, belki sen bensizliğe sevineceksin.. Ama şunu unutmaki birtanem; birgün sen de SEVECEKSİN..

Zamansız yağan yağmur bulutu gibi gelip oturacağım gözbebeklerine ağlayacaksın,bir burukluk duyacaksın vefasız yüreğinde beni unutmayacaksın,bir kabus gibi uykularını böleceğim gece yarısı,nasıl ben senı unutmadıysam sende beni unutamayacaksın.

Eğer gerçekten birini seversen, Onu özgür bırak! Sana ait olmak isterse bir gün mutlaka geri Gelecektir Gelmezse de boşa peşinden koşma Asla da senin O L M A Y A C A K T I R

RÜYA; biz uyurken kalbimizin tuttuğu bir dilektir.ARKADAŞ;uçmayı unuttuğumuzda bize kanatlarını açan bir melektir.HAYAL GÜCÜ; bizi bilmediğimiz yerlere uçuran bir rüzgardır,ve HAYAT; içinden ne çıkacağını bilmesek de açmamız gereken bir zarftır

Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi ÇocukçA Sen GerçEkçE , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye...

Bir çerçeve astım odama içi boş önemi yok, neden diye sorma neye baksam seni görüyorum nasıl olsa

Bir sevgi diledim gözyaşı buldum. Bir dost diledim sırtımdan vuruldum. Derdime derman diledim derdimin tiryakisi oldum. Bilki gerçek sevgiyi ben sende buldum!

ZaR aTMaM $aNSa iNaNMaM. oRTaDa ßiR $aNs VaRSa oNuDa Ben yaraTıRıM...!

$ë¥tañ'Iñ tëk gûñahI MëLëğë øLañ a$k'I¥DI o¥$a acIMasI øLMa¥añ MëLëkğiñ $ë¥tañ'Dañ FarkI ¥øktur..!

µmµtLârâ kânmâ µmµtLâr ßîr gûn îmkân§izLâsîr hâyâtî tøz Pêmßê yâ§îyørµm §ânmâ,hêr Rênk ßîr gûn §îyâhLâ§îr ...

Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenßuLdum HaßeRiN oLsun!!!

Seni unutmayı düşündüm bu gece bir sigaranın üzerine adını yazdım sigara bittiğinde unutacaktım seni duman duman atacaktım seni içimden rüzgâr savuracaktı küllerini fakat… seni unutmayı düşünürken nerden bilirdim ki seni her nefeste içime çektiğimi

BU ALEMDE HERKESE İSYAN SANA AŞK VAR …

Yanlızlık benim eski sevgilim yalnızlık benim en vefalı yarim ben onu kimler için terkettim o beniii bırakmıyor.!!

Sen beni öyle bir hale getirdin ki dostlarım bile güldü ama ben seni öyle bir hale getireceğim ki düşmanların bile ağlayacak!

Aşk sevipte ayrı kalmaksa, sevgilerin sonu hep ayrılıksa, ömürlerin sonu hep karanlıksa, al dünya bu aşkı. . .Sende kalsın!


Sen gelipte pişmanım desem, bana ceza ver razıyım desen sana tek 1 ceza verirdim. Seninde benim gbi sevmeni isterdim!

Unutmaki fırtınalar martıların denizleri sevmesini engellemez. Tıpkı engellerin seni sevmeme engel olmadığı gibi.

kaçtım senden kaçabilidğim kadar ama hala gözlerim seni arıyor

beni üzenlere yol verdim ... (yolları açık olsun =)
ŞimDi BeNDe SusUYoRumM... SusUYOoRumM ÇÜNKÜ SeSsiZ ÇıĞLıkLaRımA ESİRİM BenN...

Deli bir rüzgar olsam estigim yer kadar severdim seni deli bir yagmur olsam yagdıgım yer kadar severdim seni ama ben sadece bir deliyim aldıgım nefes kadar seviyorum seni

isteyipte sahip olmadıgım herseyin yerine senin varliğini koydugum zaman anladım...ben herseye sahibim,cünkü;sen herseye bedelsin ve iyi ki benimlesin..

bilinmeyen nickler

Hiç yorum yok: